سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیبی: مسابقه سختی برای ما و نفت خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه فردای تیم خود در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه فردای تیم خود مقابل صنعت نفت اظهار کرد: تمام بازی‌های لیگ برتر سخت هستند و تیم خوب صنعت نفت هم ظرفیت لازم برای حضور در بالای جدول را دارد؛ اما مشکلاتی هم داشته است، اما از نظر بازیکن واقعا نفرات خوبی دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خیلی خوب و تماشاگرپسند از هر دو تیم باشیم و ان‌شاءالله بتوانیم برنامه‌های خودمان را همراه با یک نمایش خوب و کسب سه امتیاز اجرا کنیم.

خطیبی در ادامه گفت: به دنبال کسب پیروزی هستیم؛ هر چند می‌دانیم مسابقه سختی برای هر دو تیم خواهد بود، اما معتقدم هر تیمی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند، قطعا برنده بازی است که ان‌شاءالله ما این کار را انجام خواهیم داد و تمرکز کافی را داریم تا نمایش خوبی همراه با کسب پیروزی داشته باشیم. تنها غایب ما علیرضا نقی‌زاده است، چون این بازیکن از هفته‌های قبل مصدومیت داشته است، اما سایر نفرات با آمادگی کامل در کنارمان هستند.

سرمربی آلومینیوم در پایان گفت: خدا را شکر تا امروز شرایط ما خیلی خوب بوده است و بازیکنان باکیفیت و باتعصب تیم همه جوره از لحاظ شخصیتی، فنی و تاکتیکی در شرایط مد نظر بوده‌اند. توکل ما به خدا است و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.