سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، در خصوص فعالیت سامانه بارشی در سطح استان هشدار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهران چراغپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سامانه بارشی جدید از اواسط روز چهارشنبه (۸ دی ماه ۱۴۰۰) وارد استان می‌شود و تا دوشنبه (۱۳ دی ماه ۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت.

او افزود: این موج بارشی، به تناوب برف و باران را در سطح استان موجب خواهد شد و شدت بارش‌ها برای روز‌های پنج شنبه و یک شنبه انتظار می‌رود.


بیشتر بخوانید


چراغپور اضافه کرد: بارش برف و باران، وزش باد به نسبت شدید، احتمال رعد و برق، کولاک برف، مه و کاهش دید در استان پیش بینی می‌شود.

او اظهار داشت: لغزندگی سطح جاده‌ها و اختلال در تردد، آب گرفتگی معابر شهری وروستایی، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها، کولاک برف، کاهش دید و مه دور از انتظار نیست.

چراغپور تصریح کرد: احتیاط در تردد جاده‌ای و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مخصوصا در جاده‌های کوهستانی، عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، عدم صعود به ارتفاعات، تنظیم آب دریاچه‌های استخر پرورش ماهی، پاک سازی آبرو‌ها و کانال‌های شهری و روستایی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

دمای شهرکرد به ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید

او گفت: شهرکرد همچنین با کمینه دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین ایستگاه استان و سردترین مرکز استان‌های کشور ثبت شد.

چراغپور ادامه داد: از روز چهارشنبه هوا در استان تعدیل و تا حدودی گرم‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.