سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان سمنان

در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان سمنان، اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در جلسه مجمع هیات فوتبال استان سمنان، با رای گیری از اعضا، علیرضا باغبان، ساعده علی نسب و حمید دهرویه به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان انتخاب شدند.

در این جلسه رای نماینده باشگاه‌ها به حد نصاب نرسید و انتخاب این عضو به مجمع بعدی موکول شد

طهمورث حیدری عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال نماینده این فدراسیون در مجمع بود.

وی در خصوص وضعیت و جایگاه استان سمنان گفت: مجمع عمومی استان سمنان از جمله مجامع عالی کشور بود که با همدلی و وفاق فوق‌العاده، فوتبال این استان را ارتقا خواهد داد.

حیدری با اشاره به نیمه کاره بودن ساختمان هیئت فوتبال استان سمنان گفت: با کمک فدراسیون این ساختمان در اسرع وقت تکمیل خواهد شد.

وی توسعه فوتبال در استان‌ها را از اولویت‌های فدراسیون دانست و افزود استان سمنان با توجه به جمعیت و تعداد شهرستان‌ها عملکرد خوب و رو به رشدی داشته است.

رئیس هیئت فوتبال استان سمنان نیز در خصوص عملکرد یک سال و نیمه این هیات ورزشی با اشاره به مشکلات ورزشی با شیوع ویروس کرونا گفت: در این مدت، سمنان از معدود استان‌هایی بود که مسابقات استانی آن در تمام رده‌ها و در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و تعداد آن به بیش از ۲۵۰ مسابقه رسید.

سید حسین زرگر به ۱۱ اعزام تیم‌های فوتبال استان سمنان به مسابقات کشوری و ۱۴ میزبانی اشاره کرد و افزود: هشت دوره مربیگری و دانش افزایی نیز در این استان برگزار شد و داوران و جوانان ما نیز فعالیت خوبی داشتند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.