سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند واکسیناسیون در شهرستان‌های مرزی کرمانشاه/۹۸ درصد مردم قصرشیرین علیه کرونا واکسینه شدند

۹۸ درصد از جمعیت هدف گروه سِنی بالای ۱۸ سال در شهرستان قصرشیرین علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا منصوری رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین با بیان اینکه این شهرستان  بالاترین درصد پوشش واکسیناسیون را در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه را دارد گفت: در مجموع ۳۴ هزار و ۲۷۵ دُز واکسن کرونا برای جامعه بالای ۱۸ سال در این شهرستان تزریق شده که از این میزان ۱۷ هزار و ۶۶۰ دُز نوبت اول و ۱۴ هزار و ۳۵۴ دُز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

او افزود: همچنین ۲ هزار و ۲۰۱ دُز واکسن نیز در نوبت سوم برای متقاضیان تزریق شده از این رو همه افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از تزریق واکسن آن‌ها گذشته است برای دریافت نوبت سوم واکسن اقدام کننند.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین تاکید کرد: همچنین یک هزار و ۵۰۰ نفر از افراد واکسن گریز تا هفته قبل در این شهرستان شناسایی شدند که از تمام گروه‌ها همچنین افراد تحصیل کرده در بین آن‌ها دیده می‌شود که در صورت پافشاری و اصرار بر عدم دریافت واکسن از خدمات اجتماعی محروم خواهند شد.

۹۲ درصد جمعیت هدف گیلانغرب دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند

حشمت رضایی سرپرست فرمانداری گیلانغرب با اشاره به آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا در این شهرستان، گفت: ۹۲ درصد جمعیت هدف گیلانغرب دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

او افزود: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تلاش شبانه روزی کادر درمان، شهرستان گیلانغرب در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

رضایی بیان داشت: تاکنون ۹۳ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال گیلانغرب نوبت اول و ۹۲ درصد نوبت دوم و ۱۰۰ درصد جمعیت دانش آموزی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب ادامه داد: تزریق دز سوم یا یادآور واکسن کرونا نیز در شهرستان گیلانغرب بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت آغاز شده که تاکنون ۱۷ درصد از مردم نوبت سوم را دریافت کردند.

بیش از ۱۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در سرپل‌ذهاب تزریق شد

محسن مرادی معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب از تزریق ۱۳۰ هزار و۵۲۱ دُز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: خطر سویه جدید اومیکرون تهدیدی برای سلامت افراد جامعه است و باید با واکسیناسیون بر ویروس کرونا غلبه کنیم.

او افزود: مرحله سوم واکسیناسیون کرونا ادامه دارد و شهروندان برای تکمیل زنجیره ایمنی بدن باید سه دُز واکسن تزریق کنند.

مرادی ادامه داد: در مرحله اول ۶۷ هزار و ۲۹۱ دُز واکسن کرونا معادل ۹۵.۷ درصد و در مرحله دوم ۵۵هزار و ۷۶۷ دُز معادل ۷۹.۳درصد واکسن تزریق شده است.

معاون شبکه بهداشت و درمان سرپل‌ذهاب در ادامه بیان داشت: همچنین در مرحله سوم هفت هزار و ۴۶۳ دُز معادل ۱۱.۱ درصد واکسن کرونا به جمعیت هدف بالای ۱۸ سال تزریق شده است.

او اظهار داشت: با توجه به تهدید سویه جدید اومیکرون و مشاهده آن در کشور، مردم هرچه سریعتر برای تزریق واکسن اقدام کنند تا با سهل انگاری و عادی انگاری موجب تهدید و پیشامد موج جدیدی از کرونا در شهرستان نشویم.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.