سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطعا هوادار در لیگ می‌ماند

سرمربی تیم هوادار تهران گفت: با تلاش و کسب نتایج خوب، در لیگ برتر می‌مانیم.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی فجر و هوادار گفت: در چند هفته نخست این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، نتایج خوبی کسب نکردیم، اما با گرفتن بازیکنان با تجربه و همانگ شدنشان با دیگر بازیکنان، در هفته‌های اخیر نمایش خوبی داشتیم و نتایج خوبی کسب کردیم.

او با بیان این که بازیکنان تیم هوادار تمرینات بدنسازی خوبی پیش از شروع مسابقات داشته اند افزود: امیدوار هستم که با کسب نتایج و عملکرد مناسب بازیکنانم، وعده‌ای که به مدیران تیم داده ام محقق شود و در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی تیم هوادار تهران با اشاره به بازی فردای این تیم مقابل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: اطلاعات زیادی از شرایط تیم فجر ندارم، اما با شناخت لازم از بازیکنانم و با توجه به روند نتیجه گیری خوب تیمم در هفته‌های گذشته، به نتیجه گیری خوب برابر نماینده فوتبال شیراز امیدوارم.

قضاوت دیدار فجر شهید سپاسی شیراز با هوادار تهران را عبدالنبی پورخلف و کمکهایش حمید نادری و مرتضی یوسف شهریاری بر عهده دارند.

دیدار دو تیم فجرسپاسی و هوادار، فردا (چهارشنبه)، ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز و در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.