سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از خروج ۴۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی از کشور

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۱۴ دستگاه کامیون حامل ۴۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی که به صورت غیرقانونی قصد خروج از کشور را داشتند، توقیف شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مأموران اداره مبارزه با امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود از قاچاق فرآورده‌های نفتی به کشور‌های همسایه تحت عنوان هیدروکربن مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: مأموران در همین رابطه از توقف تعدادی کامیون تانکردار در پارکینگ گمرک اصفهان مطلع و طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده اداره کل استاندارد و حراست گمرک در محل حضور یافته و ۱۴ دستگاه کامیون تانکر دار حامل ۴۲۰ هزار فرآورده نفتی که قصد داشتند بدون داشتن مجوز قانونی و تحت عنوانی دیگر از کشور خارج کنند را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش محموله‌های مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۵۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک مثبته گمرکی، تمامی خودرو‌های مذکور با بار مربوطه به دستور مقام قضائی توقیف شدند و از خروج غیر قانونی فرآورده‌های نفتی جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.