سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی اعضای تیم بوکس استان همدان برای حضور در مسابقات کشوری

اعضای تیم بوکس منتخب استان همدان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور با برگزاری یک‌دوره مسابقه انتخابی، مشخص و معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی ساجدی ،سخنگوی هیات بوکس استان همدان گفت: در مسابقات انتخابی تیم بوکس استان، ۶۰ بوکسور در ۱۱ وزن مختلف ۳۰ مبارزه را انجام دادند.

او اظهار داشت: در پایان این مسابقات، «محمد ارژ» در وزن ۵۴ کیلوگرم، «سام حاجیلویی» در ۵۷ کیلوگرم، «علی بیان» در ۶۰ کیلوگرم، «محمد نیک بخت» در ۶۳.۵ کیلوگرم و «امید زنگی» در وزن ۶۷ کیلوگرم به عنوان نفرات منتخب تیم استان همدان برگزیده شدند.

سخنگوی هیات بوکس استان همدان ادامه داد:همچنین در وزن ۷۱ کیلوگرم «علی حسن سهرابی»، در ۷۵ کیلوگرم «علی بختیاری»، در ۸۰ کیلوگرم «امیرعلی زنگنه»، در ۸۶ کیلوگرم «مجید ساکی»، در ۹۲ کیلوگرم «امین زیادی» و در وزن به اضافه ۹۲ کیلوگرم «میلاد سلیمی» به عنوان دیگر اعضای تیم بوکس استان همدان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

ساجدی افزود: برترین‌های این دوره از مسابقات به اردوی تدارکاتی تیم منتخب استان همدان برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی راه یافتند.

استان همدان دارای ۵۰۰ بوکسور فعال در رده‌های مختلف سنی است.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.