سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

دستگیری ۳۰ سارق شاخص در محلات غرب تهران +فیلم

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از اجرای طرح محله محور برخورد با سارقان در غرب پایتخت، خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذین سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی اجرای طرح محل محور برخورد با سارقانی که به صورت منطقه‌ای اقدام به فعالیت مجرمان می‌کردند؛ ۳۰ سارق شاخص و ۱۲۰ معتاد متجاهر دستگیر و جمع‌آوری شدند و در این طرح ۱۰ خودرو و ۲۵ موتورسیکلت توقیف شدند.

سرهنگ آذین با بیان اینکه سارقان معمولا اماکن خلوت پارک‌های کنار خیابان و بزرگراه‌ها را برای انجام سرقت خود انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: مجرمان سوژه‌های ضعیف اعم از کودکان و افراد مسن را برای اجرای نقشه‌های شوم خود انتخاب می‌کنند.

وی افزود: اگر پارکی خلوت بود و سر و کله موتورسیکلت‌ای در آن محل پیدا شد شهروندان ابتدا از محل متواری شوند و سپس پلیس را از حضور چنین افرادی مطلع کنند تا با بررسی موارد سارقان یا کیف قاپان احتمالی را دستگیر کنیم.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه شهروندان خودرو‌های خود را در اماکن خلوت پارک نکنند و از پارکینگ‌های موجود در سطح شهر استفاده کنند، گفت: تدبیر ما پس از سرقت اموال شهروندان، کشف در کمترین زمان ممکن است.

وی افزود: حضور مالباخته در پی‌جویی‌های انتظامی و پیگیری‌های قضایی نقش مهمی دارد، اما پس از هر سرقت پلیس کار ذاتی خود را انجام می‌دهد تا سارق یا سارقان اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شوند.


بیشتر بخوانید

شناسایی موبایل قاپ ۱۶ ساله به دلیل خالکوبی گردنش


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.