سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست فرمانداری بافق معرفی شد

در مراسمی محمدعلی صمیمی به عنوان سرپرست فرمانداری بافق معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مراسم تکریم و معارفه فرماندار پیشین و جدید بافق، با حضور معاون سیاسی-امنیتی استانداری یزد، جمعی از مسئولان بافق و اقشار مختلف مردم، برگزار شد.

علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی-امنیتی استانداری یزد در مراسم معرفی فرماندار بافق، گفت‌: مهم‌ترین شاخصی که فرمانداران باید داشته باشند، مردم‌داری، مردم‌یاری و خدمت به مردم در سایه برنامه‌ریزی و تفکری است که برای اجرای خدمت به کار می‌برند.

او با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی بافق ادامه داد: برای تحقق اهداف منطقه‌ای و پیشرفت، اهمیت و توجه به امنیت، سلامت، فرهنگ، تربیت، آموزش، زیرساخت، تولید و تجارت الزامی است.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری یزد گفت: بافق یک شهرستان اصیل، کهن و با سبقه غنی است و خط قرمز‌های نظام جمهوری اسلامی همواره در این شهرستان اجرا شده است.

او ادامه داد: مردم و جوانان این شهرستان با روحیه انقلابی و جهادی، همواره و در همه عرصه‌ها حضور دارند که این‌ها همه حسن و ظرفیت محسوب می‌شود.

عزیزی گفت: مدیران معدنی، مسئولان شهرستان و استان باید پیگیر مسئولیت اجتماعی که معادن در قبال این شهرستان دارند، باشند.

در پایان این آیین از زحمات مهدی طلایی مقدم فرماندار پیشین بافق قدردانی و محمدعلی صمیمی به عنوان سرپرست فرمانداری بافق معرفی شد.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.