سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵ راه روستایی مهاباد باز شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: با تلاش عوامل راهداری هم اکنون تردد ۲۵ راه ارتباطی روستایی این شهرستان برقرار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: تمامی محور‌های روستایی این شهرستان در چند روز گذشته بازگشایی شده و شب گذشته راه ارتباطی جانداران آخرین مسیر محصور در برف نیز بازگشایی شد.

خادمی گفت: در چند روز گشته به علت بارش مستمر برف برخی محور‌های روستایی صعب العبور و مرتفع شامل اوزندره، گرده‌بردان، امین آباد، قزلجه، درمان، حه‌وت ته‌وانان و ساره‌وانان ۲ الی ۳ بار برفروبی شد و گردنه خوله پوله نیز ۵ بار برفروبی شده است.

وی گفت: محور آفان به جانداران و همچنین مسیر گاگش بیشترین میزان بارش برف و کولاک را تجربه کرد و برای رفاه حال روستاییان این مسیر نمک پاشی هم شد، با اینحال راه ارتباطی مسدود شده ۲۵ روستای این شهرستان بازگشایی شده و تردد در تمامی مسیر‌ها امکان پذیر است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: گستردگی مسیرها، پراکندگی روستا‌ها و صعب العبور بودن مسیر‌ها علت اصلی انسداد راه‌های روستایی و تعلل در برفروبی بوده که در حال حاضر با امکانات و ظرفیت موجود نمی‌توان ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی شریانی و ۶۴۰ کیلومتر حوزه روستایی را در یک روز برفروبی کرد، لذا برفروبی مسیر‌ها اولویت بندی شده و بر اساس اولویت عملیات برفروبی انجام می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.