سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردی هوا بهسازی محور پردیسان به ورجان را با کندی روبرو کرد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم سردی هوا را علت بهسازی کند محور پردیسان به ورجان کهک اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  محور پردیسان به ورجان کهک  مدت هاست که  به علت نبود  روکش آسفالت مناسب مشکلاتی  را برای تردد خودروها  در این مسیر به وجود آورده است؛موضوعی که موجب گلایه رانندگان و درخواست آنان برای رسیدگی به این مسئله شد.

اکبر نوروزپور، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با اشاره به آخرین وضعیت  بهسازی محور پردیسان به ورجان اظهار کرد: هشت کیلومتر ابتدایی این محور در سال‌های قبل انجام شده و  بهسازی ۴.۵کیلومتر باقی مانده این مسیر از پل راه آهن تا میدان ورجان با اعتبار چهار میلیارد تومان در دست اجراست.

او در ادامه در خصوص کندی بهسازی این محور  ادامه داد: اگر تو قفی در اجرای طرح مشاهده می شود به دلیل متغیرهای جوی است ، زیرا به منظور اجرای عملیات روکش و لکه گیری آسفالت، دمای محیط باید متناسب باشد که در صورت مساعد بودن شرایط جوی نسبت به ادامه پروژه اقدام خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با بیان این که  با عنایت به پیگیری های مسئولین امر ، به خصوص مدیر کل  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ، پیشرفت فیزیکی پروژه مناسب است،  اضافه کرد: اجرای طرح های عمران جاده ای با چالش های خاصی از جمله خرابی دستگاه ها، حوادث ، تغییرات جوی و ...مواجه است که باید آن توجه داشت .

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
یعنی تا باهار سال آینده هوا که خوب شد .....