سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرامی در صحن شورا مطرح کرد؛

شهرداری نمی‌تواند در بحث ایمنی، اقدامی کند/ ارسال حکم قضایی برای ۱۰ ساختمان ناایمن

معاون شهردار تهران گفت: متاسفانه در بحث ایمنی، شهرداری نمی‌تواند اقدامی کند و قدرت برخورد با این موارد را نداریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با حضور در سی و پنجمین جلسه علنی شورا اظهار کرد: سال ۹۲ شهرداری تصمیم می‌گیرد که بازار گل را به مکانی در شهرک صنعتی خاوران منتقل کند، اما غرفه داران مخالفت می‌کنند و این اتفاق صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در بحث ایمنی، شهرداری نمی‌تواند اقدامی کند و قدرت برخورد با این موارد را نداریم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بیان کرد: دوستان آتش نشانی تلاش داشتند که آموزش‌های لازم را به غرفه داران بدهند.

بهرامی اضافه کرد: آنچه که در آتش سوزی‌های بازار گل محلاتی اتفاق می‌افتد این است که در تمام حوادث، عموما حریق در قسمت‌های خشک بازار یعنی قسمت‌هایی که بازار کار‌های غیر گل و گیاهی می‌کردند صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: وقتی می بینیم پلاسکو ایمن نیست نمی‌توانیم برخوردی کنیم، اما وقتی پلاسکو آتش گرفت ۱۶ نفر از همکاران ما در آتش نشانی جان خودشان را از دست دادند.

وی افزود: این موضوع به وزارت کشور رفته و باید شرایطی شود که شهرداری فقط متولی ابتدا و انتها کار نباشد بلکه ضابط برخورد با ساختمان‌های غیر مسکونی نا ایمن نیز باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برای ۱۰ ساختمان ناایمن حکم قضایی ارسال شده، اما شهرداری اختیارات قانونی برای جلوگیری از آن را ندارد.

بهرامی تاکید کرد: باید سه لکه بازار گل فاخر متناسب با پایتخت کشور را راه اندازی کنیم و سرمایه گذار وارد شود و سرمایه گذاری کند و در بوستان‌ها نیز شرایطی را برای فروش گل و گیاه فراهم کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.