سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسکری:

پیگیر اجرای مطلوب سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش خواهم بود

مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه نقشه اصلی ما سند تحول بنیادین خواهد بود گفت: پیگیر جدی اجرای سند تحول بنیادین در فارس خواهیم بود و از ۹۴ آموزش سند تحول بنیادین را آغاز کردیم.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدخلیل عسکری در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش فارس گفت: استفاده از نظر صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت در کنار ایجاد وحدت همدلی و هم افزایی فرهنگیان فارس در اولویت برنامه‌های ما خواهد بود.

او افزود: سند تحول بنیادین خصوصا در بخش زیر ساختی یک مطالبه جدی از سوی رهبری است که درکنار اجرای رتبه بندی معلمان می‌تواند انگیزه بخش و شتاب بخش برنامه‌های آموزشی و تربیتی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: هیات‌های اندیشه ورز جهت تدوین برش هاس استانی و مناطق سند تحول بنیادین را ایجاد خواهیم کرد.

او گفت: از ظرفیت جوانان در جهت اجرای بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری استفاده خواهیم کرد و عرصه را برای آنان باز خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بسیج دانش آموزی ظرفیت بسیار بی نظیری برای ایجاد تحولات تربیتی و اموزشی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

عسکری افزود: کمیته تخصصی نقشه استانی مهندسی فرهنگی کشور را در فارس برای ایجاد تحولات فرهنگی و تقویت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی راه اندازی خواهیم کرد.

او گفت: همراه و همگام با دستگاه‌های اجرایی دیگر یک هدف را دنبال خواهیم کرد و همه برای ایجاد تغییرات اساسی و تزریق امید و نشاط به دانش آموزان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: از ظرفیت همه تشکل‌های صنفی بدون توجه به مسایل و گرایش‌های سیاسی بهره خواهیم جست تا مسایل و مشکلات آموزش و پرورش استان را هموار کنیم.

او گفت: از فردا گروه‌های ارزیاب و بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش سراسر استان را تشکیل و برنامه ریزی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات دکترفرهاد اسماعیلی تقدیر و محمد خلیل عسکری به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب شد.

عسکری درحال حاضر دانشجوی دکترای ادبیات فارسی می‌باشد و در سابقه خود ریاست اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش و رییس اموزش و پرورش شهرستان داراب را دارد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.