سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۳ واحد جدید صنعتی در سبزوار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۲۳ واحد جدید تولیدی در بخش‌های مختلف قطعات فلزی، خودرو، چوب و صنایع غذایی در این شهرستان فعال شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شهرام طلوع فکور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۲۳ واحد جدید تولیدی در بخش‌های مختلف قطعات فلزی، خودرو، چوب و صنایع غذایی در این شهرستان فعال شد؛ برای راه اندازی این واحد‌های تولیدی۴۶۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و برای ۲۲۵ نفر شغل ایجاد شده است.

وی گفت: همچنین امسال ۱۲۱ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۸ هزار میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: میزان سرمایه گذاری در نظر گرفته شده برای راه‌اندازی واحد‌های تولیدی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار برابر افزایش یافته که بیانگر رغبت سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش صنعت است.

وی گفت: علاوه بر بهره برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، احداث و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان طی سال‌های اخیر محقق شده است.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.