سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین واحد تولید مکمل غذایی کودک به همت ۲ بانو در میاندوآب فعال است

فرماندار میاندوآب گفت: نخستین واحد تولید مکمل غذایی کودک و محصولات فرآوری شده جوانه غلات و حبوبات برای اولین بار در آذربایجان غربی توسط ۲ کارآفرین زن میاندوآبی راه‌اندازی شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، حسام شیرازه محبت در حاشیه بازدید از تنها واحد تولید مکمل غذایی کودک و محصولات فرآوری شده جوانه غلات استان در روستای "نصیرکندی" اظهار کرد: ۲ بانوی کار آفرین و توانمند میاندوآبی بنام‌های "زیبا و طاهره صادقی" برای اولین بار در سطح استان موفق به تولید انواع مکمل غذایی کودک و محصولات فراوری شده جوانه غلات و حبوبات شدند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال هشت نفر بصورت مستقیم و ۱۶ نفر بطور غیر مستقیم فراهم شده است، افزود: نکته حایز اهمیت در این واحد تولیدی، مواد اولیه مورد نیاز است که در خود شهرستان تولید شده و گامی مثبت در جهت حمایت از کشاورزان منطقه خواهد بود.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: این بازدید در راستای رسیدگی به مشکلات و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی انجام گرفته که این خواهران خلاق و کارآفرین میاندوآبی با برنامه ریزی مناسب و بکارگیری توانمندی‌های خود در استفاده از پتانسیل‌های موجود منطقه موفق به ایجاد واحد تولید مکمل غذایی کودک و محصولات فراوری شده با نشان سیب سلامت برای اولین بار در سطح استان شده اند.

نخستین واحد تولید مکمل غذایی کودک به همت ۲ بانو در میاندوآب فعال است

شیرازه محبت افزود: این واحد تولیدی در مکانی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و با صرف اعتبار ۲ میلیارد ریال راه اندازی شده‌است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید گفت: در جهت حمایت و پشتیبانی از واحد‌های تولیدی و صنعتی بازدید‌ها بصورت مستمر ادامه خواهد داشت، واحد تولیدی خواهران صادقی نیز با توجه به تنوع محصول و عملکرد موفق در تولید و عرضه نیازمند توسعه مکان فعالیت می‌باشد.

وی با بیان اینکه در این راستا این ۲ بانوی کارآفرین با مشکلاتی همچون کمبود اعتبار و تامین زمین برای تاسیس کارخانه هستند، اظهار داشت: اقداماتی در زمینه رفع مشکلات این واحد تولیدی انجام شده که امیدواریم با همکاری مجموعه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دیگر ارگان‌های مربوط در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب دست یابیم.

انتهای پیام/ ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.