سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

۷۶۶ زندانی استان سمنان آزاد شدند

عبداللهی گفت: ۷۶۶ نفر از زندانیان استان سمنان در راستای اجرای سیاست دستگاه قضایی و بهره برداری از مجازات‌های جایگزین حبس آزاد شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،محمد جعفر عبداللهی رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در راستای اجرای سیاست دستگاه قضایی و بهره برداری از مجازات‌های جایگزین حبس هم چنین استفاده از نهاد‌های ارفاقی قانونی، چون آزادی مشروط، آزادی تعلیق تعقیب، آزادی ناشی از اعطای تعلیق اجرای مجازات، آزادی ناشی از اعمال عفو در کمیسیون عفو و بخشودگی کشور، مرخصی پایان حبس محکومان با توجه به محاسبه ایام سپری شده و تلاش‌های ستاد دیه استان و حمایت‌های مادی خیران این تعداد زندانی آزاد شدند.

وی بیان کرد: مجازات حبس در خصوص جرائمی که با زندانی کردن مجرم باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی است به عنوان یک ضرورت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: با این وجود، نظارت بر امور زندان و زندانیان در دستور کار دادگستری کل استان سمنان است و پرونده‌های زندانی دار از پرونده‌های مهم در دستگاه قضایی استان به شمار می‌آید که این تعداد آزادی نتیجه اهمیت به امور زندانیان، موضوع حبس و بهره برداری از ارفاق قانونی است.

انتهای پیام /  ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.