سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تثبیت ۸.۴ میلیون هکتار از اراضی ملی در فارس

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس تثبیت بالغ بر ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان و مستند سازی ۷ میلیون و ۸۳۷ هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی فارس را حرکتی جهادی عنوان کرد.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در حاشیه بازدید از ادارات تابعه ثبتی فارس، بیان کرد: تثبیت اراضی ملی استان و مستند سازی آن‌ها با کار مضاعف و تلاش بی وقفه کارشناسان خدوم ادارات تابعه ثبتی فارس میسور شده است.

او با قدردانی از پرسنل ادارات تابعه ثبتی این اداره کل و حضور آنان در ساعات غیر اداری با هدف تسریع فرایند مستند سازی اراضی ملی فارس، کاداستر و مستند سازی تمام اراضی ملی این استان تا پایان امسال را از اولویت‌های اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس برشمرد و از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای جلوگیری از زمین خواری نام برد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس در این بازدید‌ها که به منظور بررسی روند تثبیت مالکیت اراضی ملی استان و با هدف سرعت بخشی به این فرایند انجام شد، توجه ویژه به مقوله کاداستر و الزام در اجرای قانون جامع حد نگار را لازمه نیل به اهداف مندرج در سند تحول قضایی و ایجاد امنیت روانی و حقوقی جهت جامعه برشمرد و نقش ادارات ثبت در نیل به این مهم را حائز اهمیت دانست.

هاشمی همچنین با اشاره به مساحت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتاری اراضی ملی این استان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم سرعت بخشی به مستند سازی این اراضی در راستای صیانت از حقوق بیتالمال و همگام با سیاست‌های تحولی قوه قضاییه گام برداریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.