سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین حزب الجزایر:

حمایت ما از فلسطین نامحدود است

«مجتمع السلم» بزرگترین حزب الجزایر بار دیگر بر حمایت خود از فلسطین و آرمان‌های آن تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شهاب، «ناصر حمدادوش» یکی از رهبران جنبش «مجتمع السلم» (جامعه مسالمت جو) یکی از بزرگترین احزاب الجزایری گفت الجزایر قبله آزادگان است و ما برای استقبال از اسماعیل هنیه در هر زمان آماده ایم. کشور ما دروازه‌های خود را بر روی همه رهبران مقاومت می‌گشاید.

وی افزود: زمینه برای برگزاری نشست گروه‌های فلسطینی در الجزایر آماده است و امیدواریم این نشست به زودی برگزار شود.

حمدادوش افزود: الجزایر همچنان به آرمان و تاریخ فلسطین وفادار است و بصورت همه جانبه و بدون محدودیت از آن حمایت می‌کند. ما به مقاومت اعتماد داریم و تا حد امکان دستان مقاومان را می‌فشاریم.

چندی پیش نیز عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر در دیدار با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اظهار کرد که کشور‌های عرب باید اقدامات مشترکی برای متحد کردن مواضع در حمایت از مقاومت و آرمان‌های مردم فلسطین در برابر اشغالگران انجام دهند.

الجزایر بار‌ها هرگونه رابطه با رژیم صهیونیستی را رد کرده و بر حقوق فلسطینیان تاکید دارد. الجزایر همچنین نسبت به حضور رژیم صهیونیستی به عنوان عضو ناظر در اتحادیه آفریقا واکنش تندی نشان داد و خواستار لغو این عضویت شده است. هرچند این روز‌ها حمایت از مردم مظلوم فلسطین در میان اکثر سران عربی به امری عجیب و غریب تبدیل شده، مردم الجزایر همصدا با سران کشورشان از آرمان فلسطین دفاع می‌کنند. چندی پیش و پس از قهرمانی الجزایر در مسابقات فوتبال عرب کاپ، بازیکنان این کشور پرچم فلسطین را بهمراه پرچم الجزایر به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.