سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۸۰ ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در همدان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت:۱۸۰ ویژه برنامه فرهنگی همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان روز دوشنبه (۶ دی) در همایش هم اندیشی اصحاب رسانه با موضوع بررسی اندیشه‌ها و مکتب سلیمانی، از شهید سلیمانی به عنوان عمل گراترین شخصیت در تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت:شهید سلیمانی اعتنایی به حزب نداشت  بلکه یک انقلابی بود.

او با اشاره به اینکه باید به تفکر شهید سلیمانی ارزش دهیم و نگذاریم این تفکر روی زمین بماند مطرح کرد: هرچه جلوتر می‌رویم دشمنی‌ها بیشتر می‌شود و در این عرصه ما بیشتر به نگاه شهید سلیمانی نیاز داریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: شهید سلیمانی یک شخصیت عادی در جامعه نبود او واقعا عاشق حضرت زهرا و وطنش بود و این تبلور را به دیگران هم منتقل می‌کرد و کسی نیست که عاشق این شهید بزرگوار نباشد.

ظفری افزود: مکتب حاج قاسم از نظر من مکتب عشق به خدا و اهل بیت و ولایت و مردم است.

او گفت: حاج قاسم کسی بود که توانست داعشی‌ها را که به وسیله استکبار جهانی ساخته شده بود را با مجاهد‌ت های خود و یارانش از بین ببرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: ایشان در بازساری حرم اهل بیت(ع) پیش قدم بود و ستاد بازسازی عتبات عالیات به دستور حاج قاسم انجام شد.

ظفری گفت: بیش از  ۱۸۰ عنوان برنامه در قالب تئاتر خیابانی،توزیع بسته های معیشتی به نیابت از شهدای مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی،هنری، ورزشی، برگزاری همایش شعر سرو پایدار، ساخت مستند حضور حماسی شهید سلیمانی در همدان، برپایی همایش بانوان فاطمی و مقاومت،عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی برای این مناسبت تدارک دیده شده است.

برنامه‌های خدمت رسانی هفته مقاومت و بزرگداشت  حاج قاسم سلیمانی از ۸ تا ۱۶ دی‌ماه اجرا خواهد شد.
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.