سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام:

اجرای برنامه‌های فرهنگی با لحاظ نظرات نخبگان پخته‌تر می‌شود

بهرام نیا رشد برنامه‌های فرهنگی و دینی را از اولویت‌های کاری استانداری عنوان کرد و گفت: نظرات کارشناسی نخبگان باید در تدوین برنامه‌های فرهنگی لحاظ شود تا اجرای آن‌ها پخته‌تر باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی در جامعه باید برنامه‌های فرهنگی و دینی در استان توسعه و مردم به سمت این برنامه‌ها جذب شوند.

او با بیان اینکه اعتماد عمومی به دستگاه‌های اجرایی و مسئولان باید افزایش یابد، ادامه داد: در این زمینه از مشورت نخبگان نیز استفاده خواهد شد.

استاندار ایلام از رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و دینی تقدیر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام نیز در این دیدار گزارشی از روند فعالیت‌های دینی و فرهنگی استان و ظرفیت‌های سازمان تبلیغات ارائه داد و گفت: با برنامه ریزی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری برنامه جامع راهبردی پنج ساله این اداره کل در حوزه‌های مختلف آماده و از سال ۱۴۰۱ اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام محمدعلی نجفی همچنین از اکران فیلم منصور با موضوع شهید ستاری در این سازمان خبر داد و گفت: این فیلم تاکنون برای اقشار مختلف مردم اعم از دانش آموزان، فعالان فرهنگی و هنری اکران و برای اصحاب رسانه نیز پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.