سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج مرغ و تخم مرغ از استان سمنان ممنوع می‌شود

قیمت مرغ و تخم مرغ و چگونگی نظارت بر تولید و عرضه این دو کالا در استان سمنان در ستاد ستاد تنظیم بازار تعیین تکلیف شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل رئیس سازمان صمت استان سمنان با تشریح مصوبات این نشست گفت: به منظور جلوگیری از نوسانات قیمت و تامین و عرضه مرغ و تخم مرغ مصرفی مردم استان، از هفته دوم دی ماه با استقرار تیم‌های کنترل و نظارت و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی استان، عرضه مرغ و تخم مرغ تولیدی استان سمنان به استان‌های دیگر ممنوع خواهد شد.

علی تشنه دل از تمهیدات جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام برای تامین مرغ و تخم مرغ بالاتر از نیاز مصرف استان با هدف جلوگیری از افزایش قیمت استانی خبر داد و گفت: تا رفع مشکلات موجود نظارت کنترل قیمت و عرضه مناسب استمرار خواهد داشت و این دو قلم مایحتاج عمومی به قدر کافی در استان وجود دارد.

استاندار سمنان نیز در این نشست با اشاره به تاکید رئیس جمهور در خصوص اختلاف قیمت ها، تصریح کرد: چند قیمتی یک کالا در بازار یک شهر و یا اختلاف قیمت در چند شهر استان در مقایسه با یکدیگر به هیچ وجه پذیرفته نیست و تیم‌های نظارتی باید جلوی سودجویان و سوء استفاده کنندگان در شرایط تورم نسبی را بگیرند.

محمدرضا هاشمی سرشماری دام در استان را از اقدامات مطلوب شفاف سازی و نظارت به موقع و سیرع ارزیابی و از همکاری بسیج در این خصوص قدردانی کرد.

انتهای پیام / ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.