سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر نفت:

بنزین گران نمی شود

اوجی گفت: دولت سیزدهم برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد اوجی وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: دستاورد‌های جهاد کشاورزی در حوزه جهاد دانشگاهی بسیار امیدوارکننده است. وزارت نفت از شرکت‌های دانش بنیان حمایت خواهد کرد، تفاهم نامه‌ها و قرارداد‌هایی با جهاد دانشگاهی منعقد شده که از همه مهم‌تر، قرارداد نمک زدایی از نفت خام در میدان مشترک آزادگان است.

او ادامه داد: بهره برداری از این میدان، روزانه بیش از ۵۰ هزار بشکه نفت خام را فرآورش خواهد کرد. همچنین نوسازی ناوگان دکل‌های شرکت ملی حفاری طی ۵ سال با بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار بار مالی، برنامه بعدی است. دکل‌های حفاری خشکی نیز قبلا توسط جهاد دانشگاهی ساخته شده که اکنون استفاده می‌شود.

به گفته وزیر نفت برنامه بعدی استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای تصفیه پساب‌های صنعتی است. به ساخت داخل اعتماد داریم و وزارت نفت قطعا حمایت خواهد کرد.

اوجی گفت: چاه‌های کم بازده مربوط به دغدغه‌های ماست که تعداد کل چاه‌ها ۵ هزار و ۵۰۰ حلقه است و بیش از ۷۰۰ حلقه از آن‌ها افت تولید پیدا کرده اند و با تنظیم قراردادهایی، افزایش تولید این چاه‌ها انجام می‌دهیم.

به گفته این وزیر دولت سیزدهم هر حلقه چاه در خشکی با تاسیسات همراه آن بالغ بر ۱۰ تا ۱۲ میلیون دلار هزینه دارد، اما افزایش تولید از این چاه‌های کم بازده، هزینه کمتری دارد.

او ادامه داد: در بحث لوله مغزی سیار برای تعمیر چاه‌ها نیز ابتکار خوبی توسط جهاد دانشگاهی انجام شده که ۵۹ دستگاه از آن با قرارداد امروز تامین خواهد شد.

وزیر نفت گفت: موضوع بعدی مربوط به تولید گاز و سوخت زمستانی است، بالاترین میزان برداشت گاز در میدان پارس جنوبی از ابتدای آغاز بهره برداری آن به بیش از ۷۰۵ میلیون مترمکعب در انتهای آذرماه و ابتدای دی ماه رسیده است.

اوجی ادامه داد: در تامین سوخت زمستانی، خوشبختانه در سه ماه پاییزی امسال در تامین سوخت نیروگاه‌ها نسبت به پاییز سال ۹۹ پیشرفت خوبی در حوزه گاز داشتیم، سبد سوختی که تامین شده، حدود ۲۶ درصد سوخت مایع است در حالی که سال گذشته بالغ بر ۳۳ درصد سوخت مایع نفت گاز و نفت کوره بوده است. این کار تاثیر بسزایی در صرفه جویی در سوخت مایع و کاهش آلودگی هوا دارد.

به گفته وزير نفت، روند صادرات اعم از نفت خام، میعانات گازی، فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی نسبت به سال گذشته چند برابر شده و وصول مطالبات ارزی روند خوبی دارد.

بنزین گران نمی شود

اوجی ادامه داد: دولت سیزدهم برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. ۲۷ میلیون کارت سوخت داریم و یارانه پرداخت می کنیم اما آن بخش از جامعه که خودرو ندارند، بهره ای از یارانه بنزین نمی برند.

به گفته این مقام مسئول طرح پایلوت اختصاص بنزین به افراد به جای خودرو، در قشم و کیش آغاز شده است. به محض کارشناسی شدن طرح و رفع ابهامات، بر حسب صلاح دید تیم اقتصادی دولت و دستور رئیس جمهور در کل کشور اجرایی می شود.

قرارداد سوآپ گاز ترکمنستان به آذربایجان هفته آینده آغاز می شود

اوجی گفت: ظرفیت تزریق گاز شیرین به خطوط لوله، بالغ بر ۸۴۰ میلیون مترمکعب در روز است، قراردادهای جدید برای توسعه میدان گازی پارس شمالی، تکمیل فاز ۱۱ پارس جنوبی و توسعه میادین مشترک، از جمله برنامه های افزایش تولید نفت و گاز است.

وزیر نفت ادامه داد: اقدامات خوبی در بهینه سازی سوخت انجام دادیم، یعنی اقدامات غیرقیمتی و قیمتی انجام شده است. از رئیس سازمان صداوسیما بابت همکاری خوبشان تشکر می‌کنم. در این روزها که سردترین روزهای کشور است، در هیچ جای کشور قطعی گاز نداشته‌ایم.

به گفته این مقام مسئول با تامین سوخت مایع به میزان یک میلیارد لیتر بیشتر از سال گذشته، محدودیت‌های کمبود گاز در حال جبران است.

وزیر نفت گفت: اجرای قرارداد سوآپ گازی میان ایران و ترکمنستان و آذربایجان از هفته آینده، به پایداری شبکه گاز کمک می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۰۹:۰۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
با سلام، قیمت واقعی بنزین بالای لیتری ۱۶۰۰۰ تومان است.
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
دوزی رفت کفن دوزی در قبرستان کفنهارا میدوزی مردم آمدن مرده بی کفن دفعه کردن دوز آمد قبر باز کرد دید کفن نداره بقیه خودت میدانی ملت گفتن صد رحمت به کفن دوز
م
۱۱:۱۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
گران نمیشه از سهمیه هاتون کم میشه
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
یارانه به هرچی بستن فاتحشو بخونید.
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۷ دی ۱۴۰۰
لطفاً به مسئولین اینقدر بدوبیراه نگین اینا راست میگن قرار نیست گرون بشه قراره خیلی گرون بشه
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
مردم دیگه هیچ اعتمادی به مسولین ندارن به نظرم هر کسی باید کار خودشو بکنه و گلیم خودشا از آب بکشه نمونش بورس و....
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بنزین گران نمی شود اما سهمیه هر نفر می شه 15 لیتر چه فرقی داره ؟ اونوقت همه ی اجناس از خوراکی و پوشاک وخدمات واجاره منزل و همه وهمه گران می شه کاش لااقل یکسال از انتخابات گذشته بود نمی دونم این تصمیمات در این شلم شوربای گرانی واقعا توسط عقلای هیات دولت گرفته شده یا اینکه میخواهند با این کار نارضایتی مردم را ایجاد کنند تا بازم دشمنان را امیدوار کنند اقا بنزین را گران کنید اما قبلش درامد خانوارها اعم از بازنشسته ،نظامی ،کارگر ،کارمند ،معلم ،سرباز زنان سرپرست خانوار را به حد نرمالی که خودتون خط فقر نامیده اید برسانید بعد اینقدر عرزه داشته باشید جلوی گرونی سایر اقلام و کالاها را بگیرید شما حتی تخم مرغ راهم از سفره خانوارهای متوسط حدف کردید دگه رسیده به حذف نان باور کنید حتی با اینکار سایر خدمات نصف و نیمه دولتی هم ول و معطل میشوند و گران هم می شوند
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
عوضش امنیت داریم
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۶ دی ۱۴۰۰
دقیقا یادم میاد قبلا که بنزین سه تومن شد شب قبلش زنگنه افزایش قیمت رو شدیدا تکذیب کرد فرداش شد سه تومن
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
از باشگاه محترم خواهشمندیم طبل بر گرانی بنزین نکوبید.
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
یارانه سوخت نمیخوایم , چون چندین برابر تو اجناس دیگه باید از جیب بدیم. بنزین ۱۰۰ تومنی شد ۳۰۰۰ تومن ولی یارانه ۴۵۰۰۰ تومنی هنوز ۴۵۰۰۰ هست.
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
آره والله پراید ۷ میلیونی هم شد ۱۸۰ میلیون.یارانه همون ۴۵ موند.
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود بنزین گران نمی شود و....
ببخشید که سر همه رو به درد آوردم آخه داشتم به خودم تلقین میکردم تا شاید باورم شه این حرف ها و تصمیم های بادآورده رو....
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
چقد این صحبتا آشناس !!! آهان یادم افتاد دفعه قبلی هم که گرون کردن قبلش اطمینان دادن بنزین گرون نمیشه …
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
دولت قبلی هر بلایی که خواست سر مردم اورد الان فهمیدین سرتون کلاه رفته حالا از این دولت هنوز چند ماه نگذشته که این همه تهمت میخوره موقعی که بایستی قضاوت میکردین(دولت قبلی) و بدبین بودین به این همه وعده وعیدی که دادن با تمام وجود اونارو باور کردین و اومدین بهشون رای دادین بله الان دیگه این اعتراض ها و بدبینی ها فاییده نداره
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
این دولتم داریم میبینیم.
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
آره تو راست میگی
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
چیزی بنام ارزونی دیگه نیست گرانی دیگه حرف تکراریه
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
پیامبر امروز کسی گناه میکرد فردا به چشم انسانی که توبه کردن نگاش میکردن حالا این بنده های خدا چند ماه که بیشتر سر کار نیومدن زود قضاوت نکنین
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بگن گرون میشه میگین چرا گرون نمیشه چرا اینقدر دیگه معترض نباشید
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
یعنی مردمی بی بصیرت تر از این جماعتی که نظر میدهند ندیدم
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
اینقدر اظهار نظر های کارشناسی نکنید یه دفعه میدزدنتون از این همه معلومات
حمار همیشگی ایران
۱۵:۳۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بنزین گران نمیشود ولی بابت هر لیتر ۱۲ هزلر تومان مالیات آلودگی گرفته میشه
علی
۱۵:۳۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بد بخت شدیم رفت هر وقت گفتن چیزی گرون نمیشه خداوکیلی عکسش اتفاق افتاده خدا به داد این مردم برسه
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
دقیقا .جانا سخن از زبان ما می گویی
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
خدایا خودت رحم کن می خوان بنزینو گرون کنن
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
تمام خرج دولت که مردم دارن میدن اقا نمیتونه تولید و صادرات کنه تمام خرج دولت از مردم دارن میگیرند
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
من و خانواده ام و خیلی از کسانی که میشناسم در تمام طول عمرمان حتی یک لیتر بنزین یارانه ای دریافت نکردیم و نخواهیم کرد، چرا حقه ما را نمیدهید، قیمت بنزین و تمام مواد دیگر را آزاد کنید کاملا و مبلغش را تمام و کمال به ملت و بخصوص دهکهای پایین بدهید
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
در واقع وقتی شما از تاکسی و اتوبوس ووسیله نقلیه دیگران استفاده می کنید یعنی اینکه دارید از بنزین یارانه ای استفاده می کنید با این تفاوت که چون وسیله نقلیه مال شما نیست پس هزینه های اون از جمله تعمیر و سرویس مالیات وبیمه و کم شدن ارزش سرمایه وسیله بخاطر مسطحلک شدن را پرداخت نمی کنید
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
تابلو از خودشونی هم خودت هم خانوادت
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
الان اون مبلغ که بخوان بدن , از جای دیگه از جیب تون دوبرابر بیرون می کشن.یادتون رفته الان ده سال هست یارانه ۴۵ تومن میدن ولی دهها برابر از سایر قسمت ها اجناس رو گرون کردن که الان ۴۵ تومن پول سه تا چیپس داره میشه
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
مستهلک
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
نه قربان‌من از خودشون نیستم و در بسیاری از خبرها کامنت اعتراضی مینویسم ولی یقین دارم آزاد کردن قیمت ها،بشرطی که تمام و کمال به ملت و خصوصا دهکهای پایین داده شود به منفعت عموم مردم است، من تاکسی و اتوبوس را با مبلغی که از آزاد شدن قیمتهابما تعلق میگیرد پرداخت خواهم کرد،البته باز تاکید دارم دقیقا وتمام مبلغِ حاصل از آزادسازی قیمتها رابه ملت و دهکهای پایین بپردازند و چیزیزی ازش.... نکنند
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
چهل سال هست هر وقت گفتید گران نمیشود، ده برابرشو ازمون گرفتید،
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
همه دولتها اول تکذیب بعدتصویب می کنند.
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بنزین گران بشه دوباره اعتراض و پرپر شدن جوانها
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
گران میشود
ناشناس
۱۴:۴۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
جای گران نمی‌شود قبلی درد میکنه
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
چقدر حرف های دولت مردان ما آشناست برای ما مردم... حداقل بذارید مهر پست جدیدتون خشک بشه بعدش شروع کنید به وعده دادن های الکی
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
خوب عالیه. پس از صبح شنبه همگی آماده باشید...
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
ای داد بی داد بنزین هم گرون شد
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
همین چند وقت پیش همین شما گفتید خودرو گران نمیکنیم و یک هفته بعد 20درصد گرون کردید
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
همه میدونن که ایران یعنی تورم و گرانی و چیزی ارزان نمی شود. حتی اگر تحریم ها برداشته شود چون منافع افراد ثروتمند و متصل به از خودمان بهترون دچار مشکل خواهد شد.
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
مطمن باش گرون نیشه..چرا چون چن وقت پیش مردمو امتحان کردین دیدین ک ب بنزین ۳تومنی راضین..
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
به شما قول میدم که گران می شود
مثل مامان ها وقتی میگن نمیزنن ولی نزدیک که می شوی میزنن
اینها اول میگن گرون نمیشه بعد صبح جمعه می‌فهمند که گرون شده
رئیسی ، روحانی دیگر است
عزیزی
۱۳:۵۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
قبل از هر گرونی اینا قبلش تکذیب می کنند
علی آشتیانی
۱۳:۴۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
وقتی میگن گرون نمیشه تن آدم میلرزه چون بعدش قطعا گرون میشه وقتی از خواب بیدار میشیم در روز جمعه می بینیم بنزین گرون شده
Saeid
۱۳:۴۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
اوه اوه با این خبر که بنزین گران نمی شود تاییدی بود بر گران‌تر شدن بنزین به همین زودی ها
سعید
۱۵:۵۶ ۰۷ دی ۱۴۰۰
داداش دولت هیچ وقت به فکر مردم نبوده و نیست
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
دولت با این طرح بنزین عملا قصد داره علاوه بر مشکلات قاچاق و مصرف مشکل تورم و بازار سیاه بنزین را هم در این حوزه شکل بده
چرا که این طرح در قشم و کیش اجار شد که عملا مردم در وضعیت رفاهی نسبی قرار دارند و مشکل قاچاق عملا در این دوشهر نزدیک به صفر هست پس دولت حتما می خواهد ضمینه اجرای کلی ان را فراهم کند دوم اینکه این طرح بازار سیاه و مشکلات تورمی در بر دارد چرا که عملا پولی بابات بنزین به جیب افرادی می رود که نیازی به بنزین ندارند و بار مالی ان بدوش دولت و تورم ان همچون یارانه بر دوش مردم هست،سوم این طرح به هیچ وجه جلو قاچاق و بهینه مصرف را نمی گیرد برعکس عملا مردم شهرهای مرز نیشین و شهرهای اطراف خود در امر قاچاق سوخت شرکت می کنند و چه از این بهتر که من سوخت کارت ملی خود را به بالای 3000تومان بفروشم ،
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
یعنی طرف فکرش از قبل کرده خوب تو کشورنفت و گاز داخل ان موج می زند اینها در همین موارد هم مشکل دارند شما نگاه کنید اگر ما سرمایه گزار خارجی داشتیم همین مشعل های که سالاهست دارد میسوزد برای مصارف داخلی کشور کافی بود و کشور می توانست بیشتر گاز را صادر کند ولی به خاطر کلدری به خاطر کبر و غرور بی جا تمام دنیا را با خود دشمن کردیم اما در مورد بنزین بنزین هم طرف فکر میکند اگر این طوری قیمتش را بالا ببرم خوب اختشاش به پا میشه پس یک فکر اساسی بکنیم بنزین را هر نفر 25 لیتر با کارت ملی بدیم کسی که دو تا ماشین داره هم فقط 25 لیتر دریافت میکنه و کس در خانه 5 نفری هست که هم 225 لیتر میشه که چیزی نمیشه پس ما در اصل کار بنزین را گران کردایم ولی با طرفندی دیگر تا شاید جلو اختشاش را بگیریم اما کسی نیست به ساده لوحان بگوید که کشوری که این همه سرمایه نفتی دارد چرا مردم کشورش را اینگونه زجر بده شاید یکی بگوید نه این برای ایندگان بماند اما این فرد هم نمی داند به ایندگان هم نمی ماند مفت و مجانی به لبنان و یمن خواهد رفت اگر بنزینش نرود پول بنزینش میرود هیج جای شکی در این نخواهد بود که به ایندگان چیزی ذخیره نمی شود.
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
یعنی طرف فکرش از قبل کرده خوب تو کشورنفت و گاز داخل ان موج می زند اینها در همین موارد هم مشکل دارند شما نگاه کنید اگر ما سرمایه گزار خارجی داشتیم همین مشعل های که سالاهست دارد میسوزد برای مصارف داخلی کشور کافی بود و کشور می توانست بیشتر گاز را صادر کند ولی به خاطر کلدری به خاطر کبر و غرور بی جا تمام دنیا را با خود دشمن کردیم اما در مورد بنزین بنزین هم طرف فکر میکند اگر این طوری قیمتش را بالا ببرم خوب اختشاش به پا میشه پس یک فکر اساسی بکنیم بنزین را هر نفر 25 لیتر با کارت ملی بدیم کسی که دو تا ماشین داره هم فقط 25 لیتر دریافت میکنه و کس در خانه 5 نفری هست که هم 225 لیتر میشه که چیزی نمیشه پس ما در اصل کار بنزین را گران کردایم ولی با طرفندی دیگر تا شاید جلو اختشاش را بگیریم اما کسی نیست به ساده لوحان بگوید که کشوری که این همه سرمایه نفتی دارد چرا مردم کشورش را اینگونه زجر بده شاید یکی بگوید نه این برای ایندگان بماند اما این فرد هم نمی داند به ایندگان هم نمی ماند مفت و مجانی به لبنان و یمن خواهد رفت اگر بنزینش نرود پول بنزینش میرود هیج جای شکی در این نخواهد بود که به ایندگان چیزی ذخیره نمی شود.
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
کسی حق نداره گران کنه بنزین را بعد مردم ناراحت کنید بعد بیابگوید آنهااغتشاش گردند نکنید این کارهارا از اول بگو گران نمی‌شود بعد اجرا کنید سرمردم کلاه نگذارید
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
کسی حق نداره گران کنه بنزین را بعد مردم ناراحت کنید بعد بیابگوید آنهااغتشاش گردند نکنید این کارهارا از اول بگو گران نمی‌شود بعد اجرا کنید سرمردم کلاه نگذارید
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
دولت های قبلی هم نمی خواستند گران شود صبح جمعه فهمیدند سر تا پا یک کرباسید
احمد
۱۳:۱۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
مردم بنزین 3هزارتومنی نمی تونن بزنن معلومه که گرون نمیشه ونمی تونید دیگه بستون هست
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
پس بودجه از کجا بیاره دولت ، معلومه از جیب مردم
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
مردم!
باور میکنیک که دولت بخواهد با نفری سی هزار تومن بخواد عدالت رو گسترش بده و هیییییییییچ چشمداشتی هم به قیمت و سهمیه بنزین نداشته باشه؟
میدونستید چهارماهه سهمیه بنزین به حق رانندگان تاکسی های اینترنتی واریز نشده ولی میخوان به کسایی که ماشین ندارن سهمیشوبدن
باور میکنید؟
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
مثل عدم افزایش قیمت خودرو ...
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
چرا این طرح را رو گازیبل که حمل و نقل کشور هست را اجرا نمی کنید بسیاری از کامیونداران با سهمیه بسیار کم دارند حمل و نقل میکنند کارت سوخت و سامانه هوشمند به جز هزینه اضافه برا دولت چیزی نداره گازییل ثل بنزین ازاد کنید که حداقل رانندگان ازاد باشند و بتونند سوختگیری کنند
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بنزین گرون میشه.
((((((((()))))))))))
۱۲:۵۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
تو هم صبح جمعه خبردار میشی هاهاهاهاهاها
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
تو که راست میگی خودتی
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
علی برکت الله
پس بالاخره خبر گرانی بنزین تایید شد
پیمان اشراقی
۱۲:۴۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
سلام ،
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
یااا خداااا ، باز قصد دارن بنزینو گرون کنن ، امیدوارم دوباره اغتشاش نشه
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
با سلام. قبلی ها هم همین حرفها را میزدند. بعد یک شبه بنزین 300% یا 200% گران میشد. بهتر نیست سیاست زمان دولت مرحوم هاشمی و دولت خاتمی را اجرا کنید. هر سال بنزین در ابتدای سال (15 فروردین) 10% گران میشد. اگر آن سیاست ادامه پیدا میکرد نیازی به گران شدن 300% و 200% بنزین نبود. سیاست غلط دو نرخی بودن هم جمع خواهد شد. ای کاش به جای سیاست زدگی، باندبازی و نگاه به آدمها، کارهای (سیاست های) درست قبلی ها را ببینیم و با رفع اشکالات ادامه دهیم (مانند مسکن مهر، تاسیس پالایشگاه و افزایش ظرفیت تولید بنزین، تاسیس نیروگاههای هسته ای و غیره).
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
انتظار کار درست از آدمهای به ظاهر درست کار غلطیه ، کجای کار اونها درست بود که ما اونها رو ببینیم؟؟؟
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۶ دی ۱۴۰۰
هعی
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
هر وقت خبری دادند برعکسش رخ داد . پس بدانید قطعا قیمت بنزین بیشتر می‌شود
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
داره تو خبر نداری
علی
۱۲:۳۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
هفته بعد باز ی خبر میزنید که شب خوابیدن صبح پاشدن دیدن که ۵۰۰۰ تومن اومده رو قیمت بنزین کارت سوخت هم حذف.
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
لطف میکنید.
فهمیدید که دیگه بدبخت تر از این جا نداریم.
همه رو خاک کنید خیالتون راحت بشه.
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
لطف میکنید.
فهمیدید که دیگه بدبخت تر از این جا نداریم.
همه رو خاک کنید خیالتون راحت بشه.
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
چه بهره ای ...مگه گدایی میکنیم با پول 20 لیتر بنزین یک کیلو مرغ هم نمیشه جناب اوجی که حقوق بالای 25 میلیون میگیری
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
یه صفرشو جا گذاشتی
۲۵۰ میلیون
ناشناس
۱۴:۱۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
فقط اونایی که منفی میدن کاش بگن کین