سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند:

مشکلات اتاق اصناف خرمشهر ساماندهی شود

خانی برای حل مشکلات اتاق اصناف خرمشهر مهلت یک هفته ای صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علی خانی، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تا یک هفته آینده مشکلات اتاق اصناف خرمشهر ساماندهی شود و انضباط مالی و اداری ظرف مدت کوتاه بر آن اتاق حاکم شود چرا که تعلل در رفع مشکلات به هیچ وجه قابل قبول نیست و اگر منیّت‌ها کنار گذاشته شود ، اثرگذاری اقدامات بیشتر خواهد شد.

او  همچنین خواستار ساماندهی بازار روز، صفا و دست‌فروشان شهرستان خرمشهر شد و گفت: با جسارت، شهامت و غیرت مشکلات و معضلات قابل حل هستند.

معاون توسعه و کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه بازار ته لنجی ها یکی از جاذبه های گردشگری برای خرمشهر است ، خواستار نگاه ویژه به این بازار و حل مشکل بازار امام علی(ع) خرمشهر با کمک دیگر دستگاه های مربوط شد.

خانی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان خرمشهربا تاکید بر اهمیت هماهنگی بین نهادهای مربوط از آن ها خواست منطق، اخلاق و قانون را سرلوحه گفتار و عملکرد خویش قرار دهند و سعی بر این باشد که دستگاه های دیگر باری به دوش اصناف و بازاریان نباشند.

این مقام مسئول با اشاره به نقش مهم بازار به عنوان یک نماد فرهنگی و اجتماعی، بیان کرد: بازار نشان از هویت ملی، فرهنگی و مذهبی دارد و اتفاقات مهم تاریخی از دل بازار رقم خورده است.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.