سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه شهادت رزمندگان سپاه را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی شهادت ۲رزمنده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش   روابط عمومی دفتر نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، در بخشی از پیام  حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان آمده است: شهادت، فیض عظیمی است که جز به نمونه‌ترین بندگان مخلص خداوند عطا نمی‌شود و چه فخری در این دنیای فانی بالاتر از این سعادت عظیم که نمی‌توان آن را با سنجش‌های بشری و انگیزه‌های مادی ارزیابی کرد.

ادامه‌دهندگان راه اباعبدالله (ع) و مکتب عاشورا و فرزندان امام خمینی (ره) محدود در یک زمان و مکان نیستند و امروز رزمندگان جان بر کف قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، شهیدان «مهران شوری‌زاده و محسن کیخوایی»، ادامه‌دهندگان همین مسیر نورانی هستند.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این جوانمردان عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت، ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و مردم شهیدپرور سیستان‌وبلوچستان، پیگیری و برخورد جدی با عوامل این واقعه تاسف‌بار را خواستارم و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجز جزیل و برای شهیدان عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.