سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مجدد فعالیت میز خدمت در مصلی قدس قم

پل ارتباطی میان مسئولان و مردم در قالب میز خدمت بعد از یک دوره وقفه به علت کرونا، با پیگیری آیت‌الله سعیدی امام جمعه و شاهچراغی استاندار از جمعه این هفته دوباره در مصلی قدس قم برپا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت‌الله سید محمد سعیدی شب گذشته در نشست ائمه جمعه قم عنوان کرد: میز خدمت در مصلی قدس قم با حضور مسئولان به‌منظور پاسخگویی به مردم به شیوه مطلوب دنبال می‌شد و گاهی هم برخی از مشکلات در لحظه توسط مسئولان رفع می‌شد که متاسفانه بخاطر شیوع کرونا تعطیل شد، اما اکنون که شرایط بهتر شده و نماز‌های جمعه برگزار می‌شود باید باز هم این خدمت به مردم ارائه شود.

آیت الله سعیدی اضافه کرد: این میز خدمت دوباره با حضور مسئولان برپا خواهد شد تا مردم در یک مکان مقدس از فرصت میز خدمت استفاده کرده و مشکلات خود را رفع کنند.

امام جمعه قم با بیان اینکه استاندار هم برای برپایی مجدد میز خدمت اعلام آمادگی کرده است، گفت: پاسخگویی به مردم یک موضوع مهم در نظام اسلامی است؛ رئیس جمهور هم در سفر‌های خود به‌خوبی ثابت کردند که با مردم مرتبط هستند و رفع مشکلات مردمی را پیگیری می‌کنند و این رویکرد مورد تایید رهبری نیز است.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه ارتباط میان مسئولان و مردم باید پایدار باشد و گسترش یابد، تصریح کرد: این ارتباطات می‌تواند افزایش سرمایه اجتماعی را در جامعه رقم بزند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: میزخدمت ، مصلی قدس قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.