سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاطم در خلیج فارس و دریای عمان/سامانه بارشی در راه است

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در محدوده خلیج فارس، تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان، وزش باد‌های نسبتاً شدید غربی پیش بینی و دریا مواج است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،مجتبی حمزه نژاد، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز در محدوده خلیج فارس، تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان، وزش باد‌های نسبتاً شدید غربی پیش بینی و دریا مواج است که توصیه می‌شود تمهیدات لازم در بنادر استان (بویژه بنادر غربی استان) انجام شود.

حمزه نژاد افزود: ساعات صبح تا ظهر فردا سه شنبه، افزایش باد‌های شمال شرقی برروی مناطق شرقی و مرکزی استان و تنگه هرمز پیش بینی می‌شود و آب‌های تنگه هرمز متلاطم است که توصیه می‌شود تردد شناور‌ها بویژه سبک و صیادی در تنگه هرمز با احتیاط صورت گیرد.

اوگفت: فعالیت سامانه بارشی فعالی از چهارشنبه ۸ دی تا دوشنبه ۱۳ دی در غالب نقاط کشور و استان هرمزگان پیش بینی می‌شود که اوج فعالیت آن از بعد از ظهر جمعه تا دوشنبه خواهد بود و حجم بارش طی روز‌های یاد شده قابل ملاحظه خواهد بود و سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: بارش‌های این سامانه همراه با تند باد لحظه ای، رعد و برق و تگرگ پیش بینی می‌شود و دریا نیز در این مدت نسبتاً است که توصیه می‌شود از تردد‌های غیر ضرور، صعود به ارتفاعات و دریاروی خودداری گردد و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: اب و هوا ، وضهیت جوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.