سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متهم محکوم به زندان در ارومیه مکلف به شرکت در دوره‌های مهارتی شد

رییس دادگاه کیفری ۲ شعبه ۱۱۹ مجتمع شهید بهشتی ارومیه با اشاره به صدور حکم نظام نیمه آزادی برای یک متهم محکوم به زندان گفت: این متهم مکلف شد به جای رفتن به زندان در دوره‌های مهارتی و اشتغال شرکت کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محسن مرادی اوجقاز  رییس دادگاه کیفری ۲ شعبه ۱۱۹ مجتمع شهید بهشتی ارومیه با بیان اینکه متهم محکوم به زندان در ارومیه مکلف به شرکت در دوره‌های مهارتی شد افزود: در حکم جدید با بهره گیری از نظام نیمه آزادی، متهم یک پرونده ملزم به شرکت در دوره های آموزشی – مهارتی مراکز اشتغال و حرفه آموزی شد.

وی ادامه داد: متهم به جرم نگهداری ۲۰ لیتر مشروبات الکلی محکوم گردیده بود و با احراز شرایط قانونی و با بهره گیری از نظام نیمه آزادی مکلف به شرکت در دوره‌های آموزشی – مهارتی مراکز اشتغال و حرفه آموزی در کارگاه صنایع چوب و نجاری وابسته به بنیاد تعاون زندانیان شد.

رییس دادگاه کیفری ۲ شعبه ۱۱۹ مجتمع شهید بهشتی ارومیه و از قضات برتر کشور گفت: این متهم در مدت ۶ ماه باید در طول روز نسبت به انجام فعالیت مندرج در حکم دادگاه اقدام و سپس خود را به زندان مربوطه یا مراکز تحت نظارت زندان معرفی کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.