سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات "ویراکاپ" در کرمانشاه برگزار می‌شود

دبیر مسابقات ویراکاپ کرمانشاه از برگزاری مرحله استانی این مسابقات در بهمن ماه امسال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی عادلی دبیر مسابقات ویراکاپ کرمانشاه با اشاره به برگزاری این مسابقات در روز ۱۵ بهمن، گفت: متقاضیان شرکت در این مسابقات تا ۱۵ دی ماه مهلت ثبت نام دارند.

عادلی با دعوت از دانش آموزان برای شرکت در این مسابقات، افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس کرمانشاه، خیابان نوبهار، کوی ۱۰۲، دبیرخانه المپیاد ملی ویراکاپ مراجعه کرده و یا از طریق سایت الکترونیکی www.vira-academy.ir ثبت نام کنند.

دبیر مسابقات ویرا کاپ در کرمانشاه اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های ریاضیات، محاسبات، رباتیک، هوش تحلیلی، برنامه‌نویسی، الکترونیک، علوم تجربی، علوم آزمایشگاهی، زبان انگلیسی و عربی و در رده سنی دانش آموزی برگزار می‌شود.

عادلی با بیان اینکه این چهارمین دوره المپیاد استانی ویراکاپ است، ادامه داد: به نفرات برتر جوایز نفیسی اعطا و برگزیدگان به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

عادلی هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت مهارت‌های دانش آموزان در حوزه‌های مختلف هوش عنوان کرد و افزود: امیدواریم برگزاری این نوع مسابقات بتواند نقش تاثیرگذاری در شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان داشته باشد.

انتهای پیام/ق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.