سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان‌های ماهشهر برای پیک امیکرون آمادگی داشته باشند

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: تمام بیمارستان‌های شهرستان برای پیک احتمالی سویه جدید کرونا باید نهایت آمادگی را داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به سویه جدید کرونا در شهرستان مشاهده نشده است و تمام بیمارستان‌های شهرستان برای پیک احتمالی سویه جدید کرونا باید نهایت آمادگی را داشته باشند.

او افزود: آمار‌هایی که از ابتلا به امیکرون در سطح کشور و بین‌الملل وجود دارد موجب نگرانی است و زنگ خطر را در استان و شهرستان به صدا در آورده و باید آماده مقابله با هرگونه شرایط احتمالی باشیم.

بندری ادامه داد: تمام بیمارستان‌های شهرستان باید نهایت آمادگی را برای پیک احتمالی جدید داشته باشند، هرچند شرایط بندر ماهشهر در بحث سی‌تی‌اسکن و اکسیژن با گذشته بسیار متفاوت است و با راه‌اندازی مراکز جدید سی‌تی‌اسکن و مخزن اکسیژن شرایط کاملاً پایداری در این زمینه داریم.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر اضافه کرد: هر چهار بیمارستان شهرستان باید نهایت توان و آمادگی لازم برای شرایط احتمالی جدید را داشته باشند، اما بیمارستان امام موسی کاظم (ع) تأمین اجتماعی باید همچنان سفید باقی مانده و بیماران غیر کرونایی را پذیرش کند.

این مقام مسئول گفت: رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ادارات شهرستان به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و رؤسای ادارات باید تمام کارکنان خود را مکلف به تزریق هر دو دُز واکسن و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک کنند.

او افزود: برای نظارت بیشتر و بهتر بر این موضوع بازرسی فرمانداری را مأمور به سرکشی و بررسی موضوع خواهیم کرد و با مسئولان و کارمندان اداراتی که به این مسأله بی‌توجهی کنند برخورد خواهد شد و برای اجرای این مرحله از طرح باید اهتمام ویژه‌ای صورت بگیرد و طرح با قوت و قدرت تمام اجرا شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.