سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانش آموز زیرپوشش کمیته امداد خرمشهر بسته های نوشت افزار دریافت کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر از توزیع نوشت افزار میان ۹۵۰ دانش آموز زیرپوشش این کمیته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علی ناصرزاده، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: ۹۵۰ بسته نوشت افزار به ارزش بیش از سه میلیارد و ۷۳۸ میلیون ریال بین دانش آموزان زیرپوشش این نهاد در خرمشهر توزیع شد.

او  افزود: با همکاری موسسه امام علی‌(ره) ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال آرد، ۱۸۴ بسته معیشتی به ارزش ۶۴۵ میلیون ریال و ۶۸۴ کارت خرید کالا به ارزش یک میلیارد و ۶۸۴ میلیون ریال بین خانواده های بی‌سرپرست زیرپوشش کمیته امداد خرمشهر توزیع شد.

ناصرزاده با اشاره به اهدای کالا و جهیزیه نوعروسان کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر گفت: ۵۲ فقره جهیزیه به ارزش پنج میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال، ۲۰ دستگاه کولرگازی به ارزش ۲ میلیارد و ۶۱۶ میلیون ریال طی امسال به نوعروسان و مددجویان خرمشهری اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر به توزیع ۵۰ مخزن ذخیره آب به ارزش بیش از ۴۴۳ میلیون ریال در مناطق کم‌برخوردار اشاره کرد و افزود: ۶۸۵ میلیون ریال خسارت ناشی از آتش سوزی مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سه هزار و ۳۸ خانوار در قالب ۶هزار و ۸۱ نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی خرمشهر قرار دارند.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.