سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه اتوبان تهران - کرج پاک‌سازی شد

سرپرست منطقه شش شهر داری کرج گفت: به همت شهرداری این منطقه ساماندهی و بهسازی حاشیه اتوبان کرج در محدوده شهری آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، منوچهر غفاری، سرپرست منطقه شش شهر داری کرج گفت: به دنبال تأکید شهردار کرج مبنی بر ساماندهی و بهسازی حاشیه اتوبان کرج در محدوده شهری، پاک‌سازی فضای پیرامونی این محور مواصلاتی پرتردد آغاز شد.

سرپرست منطقه شش شهر داری کرج با اشاره به اجرای طرح‌های جهادی در سطح محلات این منطقه افزود: با استفاده از ۲۰ نفر نیروی انسانی و دستگاه‌های مکانیزه، حاشیه اتوبان و فضای میانی دو لاین این محور مواصلاتی حدفاصل پل‌های چند سطحی حصارک تا شهرک طالقانی پاک‌سازی شد.

او گفت: پاک‌سازی و جمع‌آوری زباله و نخاله، تنظیف و رفت‌وروب ازجمله اقدامات صورت گرفته در این طرح است.

غفاری افزود: با توجه به این که تخلیه غیرقانونی پسماند‌های عمرانی و نخاله‌های ساختمانی در حاشیه اتوبان‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر موجب به دمنظر شدن چهره شهر می‌شود، در این راستا پاک‌سازی حاشیه محدوده‌های شهر از پسماند و نخاله‌های عمرانی به‌طور مستمر انجام می‌شود.

سرپرست منطقه شش شهر داری با تأکید بر مشارکت شهروندان در پاکداشت شهر و زیبایی محیط زندگی ابراز امیدواری کرد و گفت: با اجرای مستمر طرح‌های جهادی بتوانیم رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

او افزود: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در روز‌های آتی پاک‌سازی نهر دلمبر نیز به همت اداره خدمات شهر این منطقه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام /ر.ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.