سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال یا تمدید قرارداد آزمون / بازی ۲ سر برد زنیت یا سردار؟

گرچه فروش سردار آزمون به نفع زنیت است، اما سرمایه گذاری روی او و تمدید قراردادش امکان فروش ۱۰ تا ۱۵ میلیون یورویی او را به وجود می آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون، بازیکن ایرانی خط حمله زنیت روسیه است که در جدیدترین اخبار می‌توانید نام او را به عنوان یکی از اعضای منتخب تیم قاره کهن ببینید. لژیونر ایرانی‌ که با عملکرد خود به تیم سال قاره آسیا راه یافت و پیش از آن نیز نظر بسیاری از تیم‌های دیگر و‌ رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

در این گزارش می‌توانید برخی از جدیدترین اخبار مربوط به تحلیل رسانه‌های خارجی از عملکرد آزمون و گمانه زنی‌ها درباره انتقال او را بخوانید.

 

سرمایه گذاری سودآور زنیت  روی آزمون 

کنستانتین گنیچ، تحلیلگر روس پیش بینی کرده است اگر زنیت با پیشنهاد ویژه‌ای درباره آزمون روبه رو شود، آن را می‌پذیرد تا بتواند از فروش او درآمدی حداقلی کسب کند و احتمالا این اتفاق در جریان نقل و انتقالات زمستانی رخ خواهد داد.

طبق اظهارات تحلیلگر روس سردار آزمون از سرمربی پیشینین روبین کازان و روستوف تاثیر زیادی می‌پذیرد و او گفته بود که دوست دارد قدرتش را در فوتبال انگلستان بیازماید؛ بنابراین اگر اورتون یا نیوکاسل با پیشنهاد واقعی وارد عمل شوند آزمون به لیگ برترمی رود و در غیر این صورت لیون فرانسه گزینه بعدی این لژیونر ایرانی خواهد بود.

این مفسر روسی دربار گزینه احتمالی دیگری که پیش روی آزمون است، این طور گفت:" آزمون فوتبالیستی است که اگر بتوانند او را به اوج برسانند، امکان فروش او را با مبلغی بالغ بر ۱۰ تا ۱۵ میلیون یورو به دست خواهند آورد؛ بنابراین زنیت می‌تواند با یک پیشنهاد سخاوتمندانه قرارداد آزمون را تمدید کند و روی او یک برنامه ریزی نسبتا بلند مدت داشت باشد، اما در هر صورت فروش آزمون در جریان نقل و انتقالات زمستانی به نفع زنیت خواهد بود.

لیون فرانسه، آزمون را می خواهد 

کنستانتین گنیچ در حالی این تفسیر را نوشت که پیش از او یک منبع آگاه در سایت اسپورت روسیه  از پیشنهاد زنیت به آزمون برای تمدید ۴ ساله قراردادش خبر داده و مدعی شده بود  اگر آزمون تا پایان ژانویه ۲۰۲۲ پیشنهاد زنیت را نپذیرد، این تیم با لیون فرانسه مذاکرات جدی‌ را برای انتقال آزمون در پیش خواهد گرفت. قرارداد فعلی آزمون با زنیت تا تابستان ۲۰۲۲ ادامه دارد.

در جدیدترین اخبار، سایت «اسپورت دیلی» روسیه اعلام کرد باشگاه زنیت با وجود توافق نهایی سردار آزمون با باشگاه لیون، نمی خواهد این بازیکن ایرانی اش را با قیمت پایین از دست بدهد.

آزمون با لیون به توافق نهایی رسیده و این باشگاه فرانسوی برای ۶ ماه قرارداد باقی مانده او ۳ میلیون یورو پیشنهاد داده است. در حالی که ارزش این ستاره در سایت ترانسفر مارکت ۲۵ میلیون یورو برآورد شده است و به نظر می‌رسد زنیت قصد ندارد آزمون را با قیمت پیشنهادی لیون از دست بدهد.

آزمون گزینه پیشنهادی برای بارسلونا 

آزمون پیشنهاد رسانه مارکا برای بارسلونا نیز بود. سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی که سابقه ۱۰ سال حضور در منچسترسیتی را داشت، تابستان اخیر به تیم بارسلونا پیوست؛ اما اوضاع و احوال برای این اسطوره سیتیزن‌ها خیلی خوب پیش نرفت. زیرا دوست صمیمی‌اش، مسی تابستان این باشگاه را ترک کرد و نهایتا در جریان یکی از بازی‌های اخیرش به علت بروز مشکل قلبی مجبور به بازنشستگی شد. تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا مشکلات خط حمله آبی  اناری‌ها برجسته‌تر شود.

برای حل قسمتی از این مشکل قرار شد یک جایگزین برای بازی در  خط حمله آبی اناری ها  انتخاب شود. در حالی که حدس و گمانه زنی‌ها درباره جایگزین این ستاره آرژانتینی داغ بود، نشریه مارکا با استفاده از هوش مصنوعی گزینه پیشنهادی خود را به سرمربی کاتالان‌ها معرفی کرد. این سیستم با تحلیل عملکرد مهاجمانی که در دسترس بارسلونا هستند، ۵ گزینه پیشنهاد داد که یکی از آن‌ها مهاجم ایرانی زنیت، یعنی سردار آزمون بود.

آخرین اخبار حاکی از این است که باشگاه نیوکاسل به ریاست آل سعود در فکر جذب آزمون است.

آزمون بهترین بازیکن سال ، بدترین بازیکن نیم فصل، بهترین لژیونر هفته اخیر قاره آسیا

آزمون توانست با کسب امتیاز ۱۳۹ در نظرسنجی روزنامه اسپورت اکسپرس، بهترین بازیکن کشور روسیه در سال ۲۰۲۱ شود. این نظر سنجی با شرکت ۱۶ سرمربی، ۱۶ مدیر ارشد، ۱۶ خبرنگار این روزنامه و طرفداران فوتبالی انجام شد. تمامی بازیکنان روسیه صرف نظر از ملیتشان و لژیونر‌های روسی می‌توانستند نامزد جایزه این رسانه ورزشی شوند.

این در حالی است که اسپورت دیلی روسیه نوشت:" همواره انتخاب بهترین بازیکن و رتبه بندی ستاره‌های فوتبال یک رسم مرسوم و محبوب میان مردم است؛ اما این کار برای مشخص شدن بدترین بازیکن نیز اتفاق میفتد و در این جا ملاک کار امتیاز بازیکنان در سایت InStat و حضور ۵۴۰ دقیقه‌ای (حضور در یک سوم بازی ها) است. اسپورت دیلی نام آزمون را در رتبه نخست بدترین بازیکنان نیم فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ لیگ برتر روسیه قرار داد."

اسپورت دیلی در تحلیل این رده بندی نوشت:" آزمون فصل خوبی را شروع کرده بود، اما امتیازش ۲۸۵ بوده و پس از بسته شدن نقل و انتقالات تابستانی تنها ۲ گل در مصاف با اسپارتاک به ثمر رسانده است. احتمالا دلیل این عملکرد پیشنهاد لیون است که ذهن آزمون را درگیر این تیم فرانسوی کرده است.

 علاوه بر این آزمون  توانست با درخشش برابر چلسی در یکی از نظرسنجی های اخیر سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور یابد و نهایتا به عنوان بهترین لژیونر هفته قاره کهن معرفی شود. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۶:۴۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
سردار این جوان با استعداد متعصب و وطن پرست ترکمن از افتخارات ایران است. و با حضور در لیک های اروپا استعداد های نهفته این لژیونر محبوب شکوفا و‌در اندک مدت به اوج خود خواهد رسید.و نام ایران و‌ایرانی را نزد ورزش دوستان به صدا در خواهد آورد . برای موفقیت این اسطوره فوتبال ایران دعا میکنیم و‌برایش ارزوی بهترین ها را داریم..