سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی پیکر ۳ شهید گمنام دفاع مقدس در اصفهان

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت:۳ شهید گمنام دفاع مقدس از طریق آزمایش DNA شناسایی شدند که قریب به ۴۰ سال بوده که مفقودالاثر بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار علی مقواساز جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به تفحص ۳ شهید از اصفهان گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) و همچنین ایام شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، استان اصفهان میزبان اتفاق خیلی بزرگی خواهد بودو در این اتفاق  استان اصفهان و نزدیک به ۱۰۰ شهر و یا روستای استان ما برای بار دیگر قدمگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌شوند.

وی گفت: با ورود ۲۰ شهید به ایران، مراسم تشییع پیکر این شهدا از روز ۷ دی‌ماه از کاشان آغاز می شودکه پیکر این شهدا در شب شهادت حضرت زهرا (س) به اصفهان می‌رسد و تشییع آن‌ها از ساعت ۹ صبح روز شهادت حضرت زهرا (س) بر روی دستان مردم شهید پروز اصفهان از فلکه بزرگمهر به سمت گلستان شهدا اصفهان برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان درباره هویت شهدای تازه تفحص شده اصفهان گفت: شهید محمد قاسمیان، سید سعید امی‌زاده و احمد مصلحی ۳ شهید با نام این گروه هستند که از طریق آزمایش DNA شناسایی شده‌اند و قریب به ۴۰ سال بوده که مفقودالاثر بوده‌اند.

وی گفت: این ۳ شهید از نیرو‌های لشکر ۱۴ امام حسین (ع) بوده که به ترتیب در عملیات شلمچه، علمیات بدر و عملیات رمضان به شهادت رسیده‌اند و خبر تفحص آن‌ها به خانواده این شهیدان اطلاع‌رسانی شد. امید است که تمامی مردم شهید پرور اصفهان در ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان خوبی باشند و اصفهان برای بار دیگر قدمگاه شهدای ۸ سال دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
23
۱۸:۳۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
ای جاااانم،مادرشون چه کشیدند،قدم رو چشمانمون می گذارند،باردیگر بایک جمعیتی وصف ناپذیر دل آمریکارو صهیونیست رو به لرزه در میاریم
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۶ دی ۱۴۰۰
خدا رحمتشان کند و در دو دنیا مارا شفاعت کنن