سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همبستگی و انسجام ملی ایرانیان در حماسه ۹ دی متجلی شد

امام جمعه خاش گفت: اتحاد یکپارچه، وحدت، همبستگی و انسجام ملی ایرانیان در حماسه ۹ دی ۸۸ متجلی شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های حماسه ۹ دی خاش گفت:  ملت سرافراز ایران اسلامی در سال‌های قبل و بعد از انقلاب نشان داده اند که حامی واقعی اسلام و رهبری بوده و همواره برای عزتمندی اسلام و میهن تلاش می‌کنند.

وی گفت: نهم دی ماه روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت بوده و الحمدلله مردم شیعه وسنی و فارس و بلوچ و سایر اقوام و قومیت‌های ایرانی به وجود با برکت مقام عظمای ولایت افتخار می‌کنند و برای حمایت از ایشان همواره در صحنه‌های مختلف مقتدرانه به صحنه می‌آیند.

وی گفت: مردم خوب و نجیب ایران اسلامی با هوشیاری و آگاهی و دشمن شناسی از سال‌های نخستین انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده اند که از آرمان‌های والای شهیدان و اسلام و انقلاب و رهبری صیانت می‌کنند.

امام جمعه خاش گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در سال ۸۸ تلاش کردند که بین مردم و رهبری فاصله بیندازند، اما با بصیرت و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ملت مومن و انقلابی نقشه‌های شوم آنان خنثی شد.

حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: همه اقشار مردم ایران اسلامی برای حفظ و سربلندی این نظام اسلامی وحدت دارند و با اخوت و برادری و همبستگی و انسجام ملی برای تحقق اهداف والای اسلامی و انقلابی می‌کوشند.

وی گفت: مردم خاش و شهر‌های سیستان و بلوچستان نیز همگام با سایر اقشار ملت بزرگ ایران اسلامی پشتیبان قوی ولایت فقیه بوده و با شجاعت و پایمردی از حریم اسلام و میهن دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.