سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ویژه برنامه شب خاطره روایت حبیب در زاهدان

ویژه‌برنامه شب خاطره کاروان «روایت حبیب» در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  کاروان سیار «روایت حبیب» پیش از این با اجرای برنامه‌های متنوع در چند نقطه از شهر زاهدان از جمله گلزار شهدا، پارک مهرشهر، حسینیه ثارالله و تالار فردوسی مورد استقبال مردم قرار گرفتتد.

کاروان هنری «روایت حبیب» در هشتمین ایستگاه خود به زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان رسید و با رونمایی از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای زاهدان کار خود را آغاز کرد.

سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای زاهدان در قالب برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» نصب و با حضور جمعی از چهره‌های فرهنگی، هنری، سیاسی و نظامی استان سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه ۲ دی رونمایی شد.

رییس حوزه هنری سیستان و بلوچستان گفت: هنر نافذترین ابزار برای انتقال مفاهیم و پیام است و ما بر خودمان می‌بالیم که در بستر ناب‌ترین فرهنگ متولد شدیم که مفاهیم و معانی نابی برای انتقال به زبان هنر دارد.

مصطفی سیاسر افزود: کاروان هنری روایت حبیب سعی دارد که ابعاد شخصیتی حاج قاسم که انسان تراز انقلاب است را به تصویر بکشد.
وی ادامه داد: کاروان هنری «روایت حبیب» به دنبال این است که این پیام‌ها را به‌واسطه هنر و با زبان تئاتر، موسیقی، سرود و سایر فرم‌های هنری انتقال دهد و مفاهیمی را که با زندگی سردار پیوسته است منتقل کند. انتقال مفاهیم آموزنده از زندگانی شهدا به عموم مردم به ویژه جوانان نقش مهمی در حفظ و اشاعه فرهنگ مقاومت دارد. کاروان هنری «روایت حبیب» هم با اقدامی که آغاز کرده است توانسته سهم مهمی در رویکرد فرهنگ مقاومت و مکتب حاج قاسم سلیمانی و همرزم ایشان حاج قاسم میرحسینی داشته باشد.
رییس حوزه هنری استان خاطر نشان کرد: نمایشگاه تجسمی عکس و پوستر این کاروان هنری چهارم دی‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار و ۸۰ عکس و پوستر در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته شد. چهارم دی‌ماه نیز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان نقش حاج قاسم در تأمین امنیت و نیز رابطه ایشان با حاج قاسم میرحسینی روایت شد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: حوزه هنری ، شب خاطره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.