سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلب میزبانی از خوشه طلایی صدای استاندار را درآورد

مخلص الائمه گفت: سلب میزبانی از تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به علت مشکلات زیرساختی پذیرفتنی نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مخلص الائمه استاندار مرکزی ضمن اعتراض  به سلب میزبانی از تیم خوشه طلایی ساوه  گفت: سلب میزبانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از ساوجی‌ها به علت مشکلات زیرساختی ورزشگاه شهید چمران این شهر غیرقابل پذیرش است و در اسرع وقت باید مشکلات مرتفع شود.

مخلص الائمه ضمن قدردانی از تلاش‌های امید بخش مدیران باشگاه خوشه طلایی مأموریت بررسی موضوع و شناسایی عوامل بروز این رویداد را به دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و فرمانداری ساوه ابلاغ کرد.

او به اداره کل بازرسی استانداری و فرمانداری ویژه ساوه مأموریت داد تا ضمن بررسی موضوع، عواملی که موجبات از بین رفتن کیفیت زمین چمن را تنها پس از یک فصلِ فوتبالی، رقم زده است، شناسایی و از اداره کل ورزش و جوانان استان پاسخ لازم را دریافت کنند و نتیجه رسیدگی را به اطلاع عموم برسانند.

استاندار مرکزی از حضور مستمر تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ دسته اول فوتبال و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش با هدف امیدآفرینی در بین جوانان و علاقمندان به ورزش به ویژه مردم شریف شهرستان ساوه قدردانی کرد.

او تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تا پیش از رفع مشکلات زمین مسابقه این تیم، نسبت به معرفی ورزشگاه جایگزین در استان و تخصیص آن به میزبانی خوشه طلایی اقدامات لازم را به‌عمل آورد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.