سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه فولاد در خوزستان تشکیل می‌شود

 معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خانه فولاد در استان تشکیل می‌شود وفعال کردن پروژه‌های راکد یا تعطیل از اولویت‌های مهم حوزه اقتصادی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فتوحی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: موضوعی که برای ما ضرورت و اهمیت دارد این است که اصناف، تولیدی‌ها و بخش‌های مختلف، هر کدام یک انجمن تخصصی یا یک خانه داشته باشند.

او افزود: با توجه به اینکه شرکت‌های فولادی مختلفی در خوزستان وجود دارد به دنبال راه اندازی خانه فولاد هستیم تا بتوان مسایل و مشکلات این حوزه را با همراهی این خانه پیگیری و مرتفع کرد و نسبت به رونق تولید فولاد در استان اتفاقات بیشتری به وجود بیاید و بتوانیم به صورت فنی‌تر و تخصصی‌تر کار‌ها به پیش ببریم.

فتوحی ادامه داد: پیگیری ویژه وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های راکد یا تعطیل شده در استان از مهمترین موضوعات حوزه اقتصادی است که با توجه به اینکه سال جاری، سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها است به دنبال این هستیم که موانع این پروژه‌ها و شرکت‌هایی که تولیدی هستند برداریم.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بیشتر مشکلات این پروژه‌ها و شرکت ها، مالی است و در این راستا، شرکت ها، کارگروه‌های مختلف، استاندار و افرادی که با جلسه مرتبط هستند در این جلسه حضور پیدا می‌کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: بر اساس اظهارنظر‌های فنی و کارشناسی، موضوعات مصوب می‌شوند تا بتوان برای طرح‌های مذکور، رونق ایجاد کرده و اشتغال موجود در آن‌ها را پایدار نگه داشت.

او گفت: وظیفه داریم تا بر اساس این ستاد و با توجه به اهمیت موضوع، بتوانیم موانع را از سر راه تولیدکنندگان و واحد‌هایی که به دنبال اثر گذاری بیشتری در آینده هستند برداشته و رونق تولید را در استان داشته باشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان اضافه کرد: امروز مشکلات ۵ شرکت و پروژه در بخش‌های مختلف شامل فرهنگی ورزشی، فولاد، شرکت‌های بسته بندی، الکل سازی و صنایع تبدیلی بررسی شد و مواردی در رابطه با این طرح‌ها و شرکت‌ها را توانستیم به تصویب برسانیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.