سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

دیدار چیپس کامل مشهد با راگا نیمه تمام ماند

هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۲ مسابقه در شهر‌های ساری و مشهد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۲ مسابقه در شهر‌های ساری و مشهد برگزار شد. در اولین بازی امروز ۲ تیم شهروند ساری و مجتمع فردوس قم به مصاف هم رفتند و در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. در این مسابقه که به میزبانی شهروند و در سالن شهید سید رسول حسینی ساری برگزار شد، محمد تقی علیزاده و محمد حسین ابوالقاسمی موفق شدند برای شهروند در این بازی گلزنی کنند و هر ۲ گل فردوس قم هم توسط فرزین مهری به ثمر رسید.

در دیگر بازی امروز تیم‌های چیپس کامل مشهد و راگای تهران در سالن کارگران قاسم آباد مشهد رو در روی هم قرار گرفتند. این بازی تا دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر یک به سود چیپس کامل در جریان بود، اما به دلیل اعتراض بازیکنان راگا به داور مسابقه سرمربی این تیم بازیکنان خود را از زمین مسابقه بیرون کشید و به همین دلیل بازی ۲ تیم از سوی داور نیمه تمام ماند. حال کمیته انضباطی باید در خصوص نتیجه این مسابقه رای دهد. گل‌های چیپس کامل مشهد را در این بازی سید سجاد رضوانی و محمد عیدی به ثمر رساندند و تک گل راگا هم توسط محمد اسد شیر به ثمر رسید.


بیشتر بخوانید


سایر رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فرا برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها سپاهان اصفهان و گیتی پسند دربی اصفهان را برگزار می‌کنند و در دیگر بازی حساس این هفته فردا تیم‌های زندی بتن کلاردشت و مس سونگون رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حامد
۱۲:۱۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اون کارخونه اسم نداشت آخه چیپس مشهد؟
فکر کن پشمک حاج عبداله هم تیم بزنه .
دیدار تیم های پشمک حاج عبداله با چیپس مشهد!