سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۵۵۸ آسیب‌دیده ناشی از حوادث

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۵۵۸ آسیب‌دیده ناشی ازحوادث در آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در خصوص وضعیت امدادرسانی نجاتگران هلال‌احمر استان اصفهان طی ماه گذشته، گفت: در آذرماه امسال، پوشش امدادی ۲۲۲ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شد.

وی گفت: در این مدت نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به ۵۵۸ حادثه دیده امدادرسانی کردند که از ۲۰۲ نجات یافته در این حوادث، ۵۵ نفر به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته و ۱۴۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: برای امدادرسانی به این حوادث، ۶۴۰ نیروی عملیاتی در قالب ۲۶۲ تیم امدادی، عملیات امداد و نجات را با به‌کارگیری ۲۰۶ دستگاه آمبولانس به انجام رساندند.
وقوع ۱۱۶ حوادث جاده‌ای در استان
کریمی گفت: بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی با ۱۱۶ مورد حوادث جاده‌ای بوده است و امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر اصفهان در طول این مدت به طور میانگین در مدت زمان ۱۱ دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی گفت: در این مدت ۲۵ مورد عملیات رهاسازی به وسیله نیرو‌های این جمعیت انجام شده است. هم استانی‌ها و هموطنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

منبع:ایمنا

انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.