سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رها سازی ۹۲ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در استان آذربایجان غربی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از رها سازی ۹۲ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک توسط تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر جعفرزاده مدیرعامل استان در طی بارش برف وکولاک در محور‌ها گفت: در طی تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان از اول دی ماه تا ساعت ۸ صبح چهارم دیماه ۱۴۰۰ و گرفتار شدن ۹۲ دستگاه خودرو در محور‌های مواصلاتی، ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، نقده، سردشت، تکاب، مهاباد و خوی بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودرو‌ها و امداد رسانی به سر نشینان خودرو‌های گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

او در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محور‌های مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۹۲ خودرو به استعداد ۱۹۸ نفر و ۶۲ خانوار امداد رسانی کردند و ۷ نفر در محل پایگاه امدادی اسکان داده شده و ۲ نفر هم مصدوم به مراکز درمانی انتقال داده شد.

امیر جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودرو‌ها درگیر برف و کولاک بودند نیرو‌های امدادی هلال‌احمر اقلام خوراکی: بیسکویت ۴۰ بسته، خرما ۲۶ بسته، آب معدنی ۳۳ بطری، نان ۳۱ قرص، پتو ۲۷ تخته، جیره خشک ۷۲ ساعته ۱۰ بسته در بین این افراد توزیع کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود: منابع انسانی بکار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک شامل ۱۵ تیم امداد و نجات با ۲۲ نفر نجاتگر پرسنل و ۴۴ نفر نجاتگر داوطلب بود که با ۷ دستگاه آمبولانس و ۶ خودروی کمکدار امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.