سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره شعر داوار در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری سومین جشنواره استانی شعر داوار (مادرانه) به میزبانی شهر ناغان در بهمن امسال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سومین جشنواره استانی شعر داوار (مادرانه) به میزبانی شهر ناغان در بهمن امسال برگزار می‌شود.

او افزود: تبیین سیره حضرت فاطمه (س) و موضوع حجاب و عفاف محور اصلی این جشنواره است.


بیشتر بخوانید


شریفی با بیان اینکه هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر در هر نوع قالب شعری به دبیرخانه جشنواره ارسال کند اضافه کرد: محور‌های موضوعی سومین جشنواره شعر داوار، توصیف مقام رفیع مادر و منزلت زن است.

او ادامه داد: این جشنواره در ۲ بخش فارسی و لری بختیاری برگزار می‌شود.

شریفی گفت: در بخش فارسی آثار شاعران در گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بالای ۱۸ سال بررسی خواهد شد و در بخش لری بختیاری نیز تمامی گروه‌های سنی مجاز به شرکت هستند.

او مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره استانی شعر داوار را ۳۰ دی اعلام کرد و اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار ارسال کنند، همچنین نحوه برگزاری اختتامیه نیز با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا در آینده اعلام خواهد شد.

شریفی افزود: علاوه بر تجلیل از ۹ برگزیده در این جشنواره، آثار برتر در کتابی با عنوان داوار به چاپ می‌رسد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.