سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف اراضی پناهگاه حیات وحش لوندویل آستارا

ماموران یگان حاظت محیط زیست آستارا ۶۰۰۰ متر مربع اراضی پناهگاه حیات وحش لوندویل را از دست متصرفان آزاد کردند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: تعدادی از متخلفین شرور و سودجو منطقه لوندویل آستارا، با ایجاد فنس و چپر کشی در داخل اراضی ملی اقدام به تصرف غیرقانونی پناهگاه حیات وحش لوندویل نموده بودند که طی دستور فوری و اکید مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان، با برنامه ریزی سریع صورت گرفته، مامورین یگان حفاظت محیط زیست آستارا به اتفاق تیم کمکی از یگان استان و نیز همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی و یگان حفاظت منابع طبیعی آستارا، رفع تصرف آنی منطقه به انجام رسید و ضمن تخریب کامل ادوات و فنس ایجاد شده، افراد متخلف با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

او افزود: حفاظت از اراضی ملی و مناطق تحت مدیریت محیط زیست جزماموریت‌های ویژه و مهم مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان می‌باشد که خوشبختانه طی دوسال اخیر در تمام موارد به صورت قاطعانه برخورد لازم به انجام رسیده است.

وحید مصطفی دوست، رییس اداره محیط زیست آستارا تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی با متصرفین اراضی ملی برخورد می‌شود و ساکنان و جوامع محلی حاشیه پناهگاه حیات وحش، از تصرف غیرقانونی اراضی خودداری کنند.

پناهگاه حیات وحش آستارا با افزون بر هزار هکتار مساحت، از جنوب به شهر لوندویل، از شمال به شهر آستارا، از شرق به دریای خزر و از غرب به جاده آستارا - لوندویل منتهی می‌شود.

 

انتهای پیام/م.‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.