سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات کوهنورد سقوط کرده از قله کوه کینو با کمک هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا از تلاش ۷ساعته نجاتگران این جمعیت برای دستیابی و انتقال یک جوان ۳۰ساله از یخچال کوه کینو با کمک هلال احمر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ایمان نوروزی رئیس جمعیت هلال احمر  اندیکا گفت: صبح امروز خبری مبنی بر سقوط یک جوان ۳۰ ساله‌ی کوهنورد از کوه کینو منطقه تاراز شهرستان به پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر واصل و بلافاصله یک تیم عملیات تخصصی نجات در کوهستان به منطقه اعزام شد.

او افزود: با حضور نجاتگران این جمعیت و شناسایی محل دقیق سقوط، عملیات نجات آغاز و با توجه به شرایط نامساعد جوی پس از ۷ ساعت تلاش طاقت فرسا و بی‌وقفه، دستیابی به مصدوم در قسمت بالای یخچال کوه کینو میسر شد.

نوروزی ادامه داد: پس از انجام کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی، عملیات نجات با انتقال این مصدوم به پایین کوه و با همکاری اعضای هیئت کوهنوردی ادامه یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا اضافه کرد: سرانجام مهدی احمدیان پس از انتقال به پایین کوه و با توجه به مصدومیت از نواحی سر، کتف، آرنج، ساق و مچ پا، به مرکز درمانی اعزام شد و علاوه بر توجه به شرایط جوی قبل از صعود به قله، نسبت به بررسی تجهیزات ایمنی خود نیز اقدام کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.