سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جدید سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد

در آیینی، مجتبی حمیدیان به عنوان مدیرعامل جدید سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد و جمعی از مسئولان بافق برگزار شد.

مسعود عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در این آیین گفت: نقش سنگ آهن در زندگی مردم بافق بسیار پر رنگ است و از معدود معادنی است که مدیران آن برخاسته از خود شهرستان هستند.

او ادامه داد: می‌توان با طراحی یک برنامه توسعه‌ای و با در نظر گرفتن ذی‌نفع بودن مردم، توسعه پایدار و به دنبال آن اشتغال پایدار را رقم زد و جهش ایجاد کرد.

حسین عامریان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد نیز گفت: سنگ آهن مرکزی یک مجموعه ارزشمند برای کشور است، ولی باوجود فعالیت‌های انجام شده، نیازمند یک تحول اساسی در برنامه‌های خود است تا پایدار بماند.

او ادامه داد: در مقابل هر تغییری همواره مقاومت وجود دارد، ولی امر تحول، نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها و مردم است تا با موفقیت به سرانجام برسد.

در این مراسم، رضا فلاح مبارکه مدیرعامل پیشین سنگ آهن مرکزی ایران-بافق بعد از ۳۴ ماه تودیع و مجتبی حمیدیان به عنوان مدیرعامل جدید سنگ آهن مرکزی ایران-بافق معرفی شد.

انتهای پیام/ y

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت سنگ اهن
۲۲:۱۸ ۰۴ دی ۱۴۰۰
با سلام
امید وارم آقای حمیدیان با الگو قراردادن شرکت های چادر ملو و گل گوهر راه پیشرفت و توسعه شرکت را که سالهای زیادی است از بی برنامه بودن رنج می بره را فراهم نماید .متاسفانه برخی مدیران فقط با عزل و نصب سلیقه ای به شرکت آسیب زدند و تنها کار مثبت آنها برنج دادن بوده است که آقای فلاح نمونهای بارز از این چنین مدیران است به نظر بنده مدیریت شرکت تعاونی برازنده این چنین مدیران می باشد