سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرایند ساخت پل نهراب مراحل نهایی خود را طی می‌کند

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: فرآیند ساخت پل نهراب درقالب برنامه زمانبندی مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، عطاءاله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در بازدید از مراحل ساخت پل نهراب در بزرگراه زابل _ زاهدان  گفت: عملیات ساخت این پل که تا سال ۹۹ متوقف بوده بعد وقفه چند سال با پیگیری صورت گرفته و تقویت منابع اعتباری ساخت و تکمیل این پل بطول ۱۹۲ متر در قالب هشت دهانه ۲۴ متری با مبلغ قرارداد ۲۲ میلیارد تومان از اوایل سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

وی  گفت:اتمام و بهره برداری از این پل به دلیل جلوگیری از مشکلات ترافیکی و حوادث احتمالی ناشی از نشست و مشکل سازه‌ای پل قدیمی دارای اهمیت بسیاری برای این اداره کل است.

وی گفت: امیدواریم با همکاری پیمانکار و تامین اعتبار لازم بتوایم پس از وقفه طولانی مدت در پایان اسفندماه سالجاری کار ساخت این پل را در لاین‌های رفت و برگشت به اتمام برسد و شاهد ترافیک عبوری روی آن باشیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در پایان از استاندار و نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری تامین منابع مالی این پروژه مهم استان قدردانی کرد.

اکبری گفت: با اتمام این پل تا پایان سال جاری پرونده ساخت سه پل نهراب، ماشکید و افضل آباد باقیمانده از سنوات گذشته در استان که به دلیل مشکلات متعدد نیمه تمام مانده بود بسته می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.