سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه دزفول:

گرانی مشکل ساز عرصه را بر ملت تنگ کرده است

حجت الاسلام بیگدلی گفت: مدیریت امور و منابع از «جیب مردم» به ویژه اقشار ضعیف جامعه موجب گرانی بیشتر و افسارگسیختگی قیمت‌ها می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی خطیب جمعه دزفول و نماینده ولی فقیه در این شهرستان در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه امروز خودنسبت به گرانی کالا‌ها واکنش نشان داد و گرانی‌های مشکل ساز را موجب تنگ کردن عرصه بر مردم عنوان کرد.

او با اشاره به مذاکرات وین گفت: اگر گروه کارشناسی قبلی بابرنامه روشن و مقتدرانه حاضر می‌شدند شرایط بهتر بود، ولی تیم پیشین مشکلاتی ایجاد کرد که برای رفع آن‌ها در حوزه‌های مختلف دیپلماسی، فرهنگی و سیاسی باید اصلاحاتی انجام می‌شد.

حجت الاسلام بیگدلی یادآور شد که باید به دولت فرصت دهیم تا مشکلات معیشتی مردم را حل کند، زیرا گرانی مشکل ساز بوده و عرصه را بر ملت تنگ کرده است.

خطیب جمعه دزفول افزود: تیم مذاکره کننده با توکل بر خدا و قدرت ملت ایران توانست به خوبی ظاهر شود که نشان داد تصمیم و انتخاب ملت ایران درست بوده است.

نماینده، ولی فقیه در دزفول مدیریت امور و منابع از «جیب مردم» به ویژه اقشار ضعیف جامعه را موجب گرانی بیشتر دانست که چیزی جز گرانی و افسارگسیختگی قیمت‌ها حاصل نمی‌شود.

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی از دولت خواست در خصوص بودجه ۱۴۰۱ عاقلانه برنامه ریزی کند و بر ضرورت اهمیت منابع و مصارف بودجه تاکید کرد.

او همچنین خواستار کار کارشناسی از سوی دولت شد و افزود: بودجه نسبتا معقولانه است که امیدواریم مجلس به صورت کارشناسی این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.