سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌جمعه موقت یزد:

مصوبات سفر رییس‌جمهور به جد پیگیری شود

آیت الله مدرسی گفت: تمامی طرح‌ها و مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان برای کمک به مردم و توسعه فرهنگی و اجتماعی از سوی مسئولان امر به جد پیگیری شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد گفت: در سفر رئیس جمهور به استان شاهد برخی مصوبه‌های خوبی در بخش‌های مختلف هستیم که باید نمایندگان مردم در مجلس و مسئولان امر تا حصول نتیجه به جد پیگیر موضوع باشند.

او با بیان اینکه تحقق طرح‌های مختلف این سفر و دستاورد‌های آن جزو مطالبه مردمی است که تحقق آن نقش مهمی در رفع بسیاری از مسایل دارد، ادامه داد: همکاری و پیگیری تمامی مسئولان در این مورد نقش مهمی در رسیدن به اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارد و همه در قبال آن مسئول هستیم.

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش یگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز حماسه ۹ دی را یکی دیگر از رویداد‌های مهم پیشه رو دانست و گفت: ۹ دی نماد بصیرت دینی و سیاسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی که با خنثی کردن فتنه استکبار جهانی قدرت انقلابی و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند.

او با بیان این‌که از ۹ تا ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت نامگذاری شده است، تأکید کرد: ریشه فساد همیشه به دنیال تفرقه افکنی و آسیب زدن به جامعه اسلامی که باید بیش از پیش در برابر توطئه‌های استکبار جهانی مقابله شود.

مدرسی اظهار کرد: دشمنان که چشم دیدن موفقیت‌های نظام و انقلاب را ندارند هر روز با توطئه‌ای به دنبال ضربه‌زدن به اصل انقلاب هستند، باید مردم و مسئولان با بصیرت و اطاعت از مقام معظم رهبری برای شکست اهداف کفرجهانی وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

او به اهمیت بودجه سال ۱۴۰۱ شمسی اشاره کرد و گفت: اختصاص بخشی از بودجه به نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی امری ضروری است هرچند برخی افراد بدون بررسی و نگاه دقیق آن را بعضا به زیر سئوال می‌برند، این موضوع اصلا پذیرفته نیست، قطعا باید برای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بیش از گذشته اقدام و سرمایه‌گذاری کرد.

امام‌جمعه موقت یزد در ادامه به توطئه‌های دشمنان و ایجاد شک و شبهه در فضای مجازی علیه ارزش‌های دینی، انقلابی و اعتقادی اشاره کرد و یادآور شد: هوشیاری مردم و مسئولان موجب خنثی‌شدن توطئه و اهداف شوم استکبار علیه نظام انقلابی ماست.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.