سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری:

۲۰ محور مسدود شده روستایی در حال بازگشایی است

مهریاری گفت: ۶۵۰ پایگاه راهداری زمستانی در حالت آماده باش هستند و در ۲۴ ساعت گذشته کلیه راه‌های شریانی و اصلی کشور باز بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مهریاری، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری در رابطه با بازگشایی مسیر‌های مسدود شده کشور، گفت: هشدار هواشناسی و تحلیل‌ها برای استان‌های دارای بارش در روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه شناسایی شده‌اند و ۶۵۰ پایگاه راهداری زمستانی در حالت آماده باش هستند.

او ادامه داد: بالغ بر ۲۸۰۰ راهدار با استرداد ۲۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری زمستانی آماده باش بوده‌اند که در ۲۴ ساعت گذشته تمام راه‌های شریانی و اصلی را باز نگداشته‌اند. در این بین تنها راه‌های روستایی که در اولویت‌های بعدی از لحاظ راه‌های پر ترافیک قرار گرفتند با تاخیر بازگشایی رو به رو هستند.


بیشتر بخوایند


او گفت: به غیر از چند راه روستایی و فرعی در استان‌های زنجان و آذربایجان شرقی که حدود ۲۰ محور هستند مابقی محور‌ها بازگشایی شده اند و این راه‌های مسدود هم در حال بازگشایی هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۳ دی ۱۴۰۰
سلام از مجلس شورای اسلامی،دولت،بیت رهبری میخواهیم فکری به حال اشتغال چندمیلیون فارغ التحصیل دانشگاهی بیکار لیسانس و فوق لیسانس،سربازی رفته،عضو خانواده ایثارگر،بسیجی و شورای پایگاه می‌کرد که هر چه دارند از امنیتی هست که این عزیزان فی سبیل الله براشون درست کردند،اینها نه کاری دارند،نه خانه ای،نه خودرویی،حداقل دولت دومیلیارد تومن وام بانکی بدون سود و بدون ضامن به این عزیزان بدند،چون هیشکی ضامن یک بیکار نمیشود.علم بهتر است یا ثروت،عدالت برای همه مردم ایران.نصیروندگرمی.با تشکر