سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته آب در مجلس شورای اسلامی؛

سیاست یک بام و دو هوا در حوزه آب قابل قبول نیست

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه آب کشور سیاست یک بام و دو هوا نباید باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام امیرقلی جعفری نماینده مردم شهرستان بروجن و رئیس کمیته آب در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم شفافیت در منابع و مصارف آبی کشور بزرگترین معضل در زمینه آب است.

او افزود: برخی افراد اطلاعات غلط به خورد جامعه می‌دهند و با افکار عمومی بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام جعفری اضافه کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی افراد می‌گویند شهر‌های بن و بروجن در حوضه کارون هستند که این جای تاسف دارد؛ وقتی کسی بدون اطلاع اظهار نظر کند می‌گوید بن در حوزه کارون است! اما در واقع شهر بن در کنار زاینده رود است این نشان می‌دهد برخی اطلاعات غلط به خورد جامعه می‌دهند و با افکار عمومی بازی می‌کنند.

او اظهار داشت: تعجب آور است فردی که اظهار نظر می‌کند نداند سولگان در ۷۰ کیلومتری شهر بروجن است و به جای پروژه بن به بروجن که ۸۲ درصد آن متعلق به سامان، بن و شهرکرد است که این شهر‌ها عمدتاً در کنار زاینده رود هستند، بخواهد از ۱۷۰ کیلومتری یعنی سولگان آب را انتقال دهند به بن و سامان! آقایان کمی زحمت به خود دهند و شهر‌ها را از جهت مسافت و حوضه آبریز مطالعه و سپس اظهار نظر کنند.

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: نقاطی که در چهارمحال و بختیاری مشکل آب دارند تنها لردگان نیست؛ همه می‌دانیم لردگان در حوزه کارون است، اما شهرستان کوهرنگ که پایتخت و منشا آب بوده دارای مشکل آب شرب است، چگونه سامان، بن و شهرکرد که در نزدیکی زاینده رود هستند به این حوضه ارتباطی ندارند؟

او ادامه داد: آقایان باید با صراحت اعلام کنند گلاب بارگذاری جدید است یا خیر؟ ما هرگز اجازه بازی با افکار عمومی را نداریم، اگر گلاب بارگذاری جدید نیست دلیل آن بیان شود، اگر بارگذاری جدید است چرا با آن برخورد نمی‌شود؟ در حوزه آب کشور سیاست یک بام و دو هوا نباید باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.