سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین یادواره رضا نظری، هنرمند طنز گیلان برگزار شد

مراسم نخستین سالگرد درگذشت رضا نظری، بازیگر طنز گیلان در بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نخستین سالگرد درگذشت رضا نظری، هنرمند طنزپرداز گیلانی روز گذشته با حضور مردم، مسئولان و چهره‌های هنری استان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بندر انزلی برگزار شد.

رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در این مراسم گفت: نشاطی که رضا نظری داشت سبب شد تا هنوز عده‌ای با مرگش کنار نیامده اند.

او با بیان اینکه این تفکر در میان مردم نشان دهنده زنده بودن یاد و خاطره این هنرمند طنز گیلان به واسطه هنرش است، افزود: هنر بستر و پدیده‌ای پویا است که در تمامی ابعاد بشری جریان دارد.

مدیرکل ارشاد گیلان به روز‌های بستری بودن مرحوم نظری در بیمارستان و حس نوعدوستی، ایثار و همدلی مردم گیلان برای کمک به این بازیگر طنز اشاره کرد و اظهار داشت: رضا نظری مصداق عینی حس همدردی و نوعدوستی و ایثار مردم گیلان است.

ثقتی همچنین با تأکید بر اینکه برای رسیدن به روز‌های خوب برای اهالی فرهنگ و هنر استان گیلان تمام تلاش خود را می‌کنیم، تصریح کرد: توزیع عادلانه بودجه و اعتبارات و امکانات در سطح شهرستان یکی از اولویت‌ها است که قطعا دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید


زنده یاد نظری، هنرمند طنزپرداز گیلانی چهارشنبه ۳ دی ماه ۱۳۹۹ در سن ۴۴ سالگی در بیمارستان توس تهران درگذشت.

در کارنامه هنری این بازیگر گیلانی نمایش‌های طنزی، چون نخاله‌های دلباخته، دزدان ناشی، شب نشینی در گورستان، من فیروز ۲۵ سال دارم، تموم حرفات دروغ بود، این چند پدر ۱ و ۲ و جنجالی‌های ۲ ثبت شده است.

کوچه خندان، سرخوش ها، آن سنگ گران، کمیسر دل نازک، بستنی سرای داغ، عطر ترنج و خانه پدری نیز از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که در آن به ایفای نقش پرداخت.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.